Utstyr

Har ikke kjøpt enda, men avtalt med venninnen min om å kjøpe av henne rundt uke 20 :) hun har nesten alt jeg trenger!
 
Jeg har babynest fra liewood og er superfornøyd. Kjøpte det med en gang vi fant ut at en liten er på vei.
Dessverre har hunden lagt sin elsk på det, så må nok ha et nytt til baby:oops:
Uansett, poenget er at det er solid bunn med plate i bunn og litt fyll. Kantene også føler jeg er fastere enn flere andre nest. I tillegg kan du bære nestet med baby i. Perfekt når man går fra senga og til sofa ol. Enkelt å få med seg på besøk også mtp hankene. Trekket kan vaskes i maskin mener jeg å huske :Heartred
Jeg fant faktisk nå en jeg likte veldig godt! Fra njaell eller noe sånt. Tror voksi har noe lignende. Men hard bunn, faste fyll rundt/kan strammes og ned bærehåndtak :D genialt synes jeg, for den kan man flytte fra vugge i stue og til seng, eller til vogn omså (selv om jeg ikke tror vi får brukt det på vinteren da uansett). Også kan den slakkes helt ut til å bare være en «lekematte»/uten særlig kant.
 
Nei. Det vi må ha av utstyr er ikke kjøøt inn. Men guud så travelt vi fikk det av å gjøre unna forefallent arbeid før barn nr 3 kommer. Som feks sortere, kaste, selge og rydde det vi har på mørkeloftet og sånn ca 3000 bilder som ikke har kommet i album. Og ikke snakk om bilde dom skal i rammer og opp på veggen (jobber med det på 5 året.skamfull..)
Så resten av utstyr tenker jeg at jeg skal få inn rett etter sommer eller noe slikt. Da skal jeg kose meg ☺️☺️
 
Nei. Det vi må ha av utstyr er ikke kjøøt inn. Men guud så travelt vi fikk det av å gjøre unna forefallent arbeid før barn nr 3 kommer. Som feks sortere, kaste, selge og rydde det vi har på mørkeloftet og sånn ca 3000 bilder som ikke har kommet i album. Og ikke snakk om bilde dom skal i rammer og opp på veggen (jobber med det på 5 året.skamfull..)
Så resten av utstyr tenker jeg at jeg skal få inn rett etter sommer eller noe slikt. Da skal jeg kose meg ☺️☺️
Blir sikkert å vente til da jeg også :D Men begynne å se litt/planlegge hva som må kjøpes. Har et titalls esker å gå gjennom selv med babyklær. Og vi holder på å pusse opp barnerom osv. nok å gjøre ja.
 
Blir sikkert å vente til da jeg også :D Men begynne å se litt/planlegge hva som må kjøpes. Har et titalls esker å gå gjennom selv med babyklær. Og vi holder på å pusse opp barnerom osv. nok å gjøre ja.
Og jeg tenker veldig på julen. Førsjulstiden.. planlegging av den siden terminen er 9des.. få alt unna.. frister liiite å begynne å kjøpe julegaver i barseltiden liksom..
 
Og jeg tenker veldig på julen. Førsjulstiden.. planlegging av den siden terminen er 9des.. få alt unna.. frister liiite å begynne å kjøpe julegaver i barseltiden liksom..
Veldig sant. Vi har termin tett før julaften, men har i «alle år» vært flink å være ferdig med alle julegaver i oktober/november. Blir sånn i år og :D
 
Veldig sant. Vi har termin tett før julaften, men har i «alle år» vært flink å være ferdig med alle julegaver i oktober/november. Blir sånn i år og :D
Flink dere er da jo tidligere jeg begynner med julegavene jo mer koser jeg meg med handlingen. Men det skjer hver bidige år..at siste gavene kommer innenfor huset siste uka stiller seg litt annerledes iår.. gleder meg til alt som vil komme ❤️
 
Har en god del fra sist; vogn, bæresjal og sele, vippestol, noe klær, men må nok ha litt mer nytt. Seng.. må ha ny bilstol så gjerne tips om noen :D samme med ny babycall. Og hvilket stellebord dere tenker er gunstig?
Vi har kjøpt Cybex Sirona S2 i-size nå til ettåringen for den kan vris 360 grader og passer til han er 4 år, og den stolen er dødsbra! Den kan brukes fra nyfødt med innlegg så den anbefales! :happy:
 
Vi trenger ikke noe særlig. Trenger en tripptrapp til og ønsker meg Najell babynest og moonboon med motor, men får sikkert låne av venninne. Jeg har vært veldig generøs med mine venninner med babyting så jeg får sikkert masse tilbake denne gangen. Så vidt jeg vet er det ingen som skal prøve før etter sommeren. Så med mindre de har et uhell sånn som oss så ligger jeg 6 mnd i forkant og det er brukstiden på det meste av spedbarnstingene Litt flaks må man ha!
 
Har kvittet meg med mye for skulle ikke ha gler. Så må nok handles enn del.. håper å kjøpe mye brukt.. må ha vogn, bilstol, seng, madrasser alt mulig dill. Hadde tenkt å selge alle vognposene også heldigvis fant jeg ut jeg var gravid før det også ble solgt :hilarious:
 
Er vanskelig å la være å tenke og drømme om alt sammen man vil trenge framover. Vi har ingen fra før, så må begynne helt fra scratch, tror det blir lite å arve også da de fleste rundt oss er ferdig med barn og utstyr for lenge siden og har kvittet seg med alt utstyret :bag:
Har vært skikkelig i egen boble og drevet med masse forskjellig research på alt fra gravidklær til sikkerhetstester på bilstoler og forskjellige typer stellebord, har hatt såååå sikker følelse på at dette vil gå bra denne gangen at jeg har latt meg få drømme meg bort. Var klar til å bestille noe gravidklær på nett i går kveld slik at det skulle være klart til jeg trenger det, i dag har det heeelt snudd og har plutselig blitt skikkelig redd for at noe er galt at det føles leit og fjernt ut å fortsette tanken fra i går. :banghead:
 
Vi kvittet oss med alt rett før jeg ble gravid med nr 3, for vi skulle egentlig ikke ha flere. Denne gang har jeg også kvittet meg med veldig mye for vi skulle vertfall ikke ha nr 4:hilarious:
Så må ordne en oversikt på hva vi har, noen få ting trenger vi nok. Har 3 gutter så regner med nr 4 også blir gutt
 
Back
Topp