Planteroginteriør
Flørter med forumet
Har dere begynt å kjøpe inn utstyr?
Litt tidlig enda, men det eneste jeg tenker på er hva vi trenger. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei, men vi har snart solgt eller gitt bort alt vi har (skulle jo ikke ha flere..)Har dere begynt å kjøpe inn utstyr?

Ikke vi heller! Skulle aldri ha flere. Men så ble barna våre store, og vi har overskudd og kjærlighet til en tilNeeei, men vi har snart solgt eller gitt bort alt vi har (skulle jo ikke ha flere..)![]()
har skikkelig babyboom rundt oss nå også, så håper jo å få arve litt klær og sånn her og der.
Vi er førstegangs så her har vi absolutt ingenting, så alt må ordnes
Gleder meg veldig
men har ei søster som har fått 2 tette på kort tid nå, så regner med at det kanskje er noe å arve der
sitter allerede å ser på bodyer osv da, men vil ikke kjøpe noe spesielt før ul med tanke på om det går bra
Men vi har fortsatt bbhugme, bæresjal, trappegrind og sprinkelseng. Minste på 6 bruker tripptrappstol enda, men kan helt klart begynne å bruke vanlig stol nå, så da har vi det også. Gleder meg til å kjøpe babyklær
men vi er relativt minimalistiske, samsover og bærer, så blir ikke så mye som handles inn.. foreløbig er bilstol, bæresele, litt klær og litt oppdatering av tøybleiene vi heldigvis ikke er heelt ferdige med, som står på listaJeg har kikket litt på axkid modukid infantHar en god del fra sist; vogn, bæresjal og sele, vippestol, noe klær, men må nok ha litt mer nytt. Seng.. må ha ny bilstol så gjerne tips om noensamme med ny babycall. Og hvilket stellebord dere tenker er gunstig?
Jeg har babynest fra liewood og er superfornøyd. Kjøpte det med en gang vi fant ut at en liten er på vei.Ønsker gjerne tips til babynest som har litt hard/fast madrass![]()