Utstyr

Neeei, men vi har snart solgt eller gitt bort alt vi har (skulle jo ikke ha flere..) :hilarious:
Ikke vi heller! Skulle aldri ha flere. Men så ble barna våre store, og vi har overskudd og kjærlighet til en til :Heartred har skikkelig babyboom rundt oss nå også, så håper jo å få arve litt klær og sånn her og der.
En venninne har termin snart. Så jeg har skikkelig lyst å fortelle henne det og stille meg i kø på bbhugme fra henne :laughing002
 
Vi har det aller meste fra før. Har ikke kvittet oss med noe (annet enn slitte og ødelagte ting). Det eneste jeg vet vi trenger nå, er en vogn/trille som kan ligge fast i bilen og ny babycall.

Jeg trenger mer gravidklær, særlig bukser, denne gangen...
 
Tørr nesten ikke tenke på det enda engang :hilarious: Vi er førstegangs så her har vi absolutt ingenting, så alt må ordnes:smiley-bounce012 Gleder meg veldig:joyful:
 
Har alt vi trenger av utstyr, trenger bare å kjøpe inn litt tøy❤️ Blir det jente må det shoppes MYE tøy:p
 
Vi må også kjøpe alt! Blir dyrt med to o_O ❤️
Har hørt fra mange at moonboon er en livredder for å få noen gode hviler i løpet av dagen, så den står på listen. Noen av dere som har erfaring med den? Jeg er bare redd de små vil trenge veldig mye støtte for å få sove om man bruker den.
 
Har ingenting fra før, siden dette er vår første :Heartred men har ei søster som har fått 2 tette på kort tid nå, så regner med at det kanskje er noe å arve der :angel5 sitter allerede å ser på bodyer osv da, men vil ikke kjøpe noe spesielt før ul med tanke på om det går bra
 
Vi skal Arve av bror som akkurat fikk en liten en, men tror ikke de tenkte at vi behøvde det så fort
 
Vi skulle ikke ha flere, så her er mye allerede solgt :hilarious: Men vi har fortsatt bbhugme, bæresjal, trappegrind og sprinkelseng. Minste på 6 bruker tripptrappstol enda, men kan helt klart begynne å bruke vanlig stol nå, så da har vi det også. Gleder meg til å kjøpe babyklær ❤️
 
Har ikke begynt å tenke på det enda, men satser på å få tak i mye brukt/lånt:) Gleder meg til å kikke på ting etter hvert!
 
Vi har nok det meste etter guttene, men det er noe som må byttes ut etter to barn. Babybilstolen f.eks har sett sine bedre dager, og så måtte vi kaste vippestolen.... Ellers har vi det meste:)
 
Vi skulle ikke ha flere, så vi har gitt bort alt! Nå må vi bare handle inn igjen… :hilarious: men vi er relativt minimalistiske, samsover og bærer, så blir ikke så mye som handles inn.. foreløbig er bilstol, bæresele, litt klær og litt oppdatering av tøybleiene vi heldigvis ikke er heelt ferdige med, som står på lista:D
 
Har det meste, må kjøpe litt nye ullklær i de minste størrelsene da mine to første er sommerbarn, men det venter jeg med til etter ultralyd i tilfelle jeg kan kjøpe søte jenteklær :hilarious:
 
Har en god del fra sist; vogn, bæresjal og sele, vippestol, noe klær, men må nok ha litt mer nytt. Seng.. må ha ny bilstol så gjerne tips om noen :D samme med ny babycall. Og hvilket stellebord dere tenker er gunstig?
 
Har en god del fra sist; vogn, bæresjal og sele, vippestol, noe klær, men må nok ha litt mer nytt. Seng.. må ha ny bilstol så gjerne tips om noen :D samme med ny babycall. Og hvilket stellebord dere tenker er gunstig?
Jeg har kikket litt på axkid modukid infant:)
 
Ønsker gjerne tips til babynest som har litt hard/fast madrass:)
Jeg har babynest fra liewood og er superfornøyd. Kjøpte det med en gang vi fant ut at en liten er på vei.
Dessverre har hunden lagt sin elsk på det, så må nok ha et nytt til baby:oops:
Uansett, poenget er at det er solid bunn med plate i bunn og litt fyll. Kantene også føler jeg er fastere enn flere andre nest. I tillegg kan du bære nestet med baby i. Perfekt når man går fra senga og til sofa ol. Enkelt å få med seg på besøk også mtp hankene. Trekket kan vaskes i maskin mener jeg å huske :Heartred
 
Har tenkt det er tidlig, men aaaner ikke når jeg skal begynne. Har begynt å kikke og handla inn to plagg for jeg klarte ikke la være ❤️
 
Back
Topp