Her kunne mye blir gjenbrukt siden forrige baby var 2022, men samtidig har man gjort noen erfaringer som gjør at jeg ikke er fornøyd med alle tingene jeg har. Vogna må praktisk sett byttes ut iom at jeg kommer til p ha to stk som trenger vogn samtidig. Så titter på ulike søskenvognvarianter, gjerne en variant der delen kan brukes separat.
Bilstolen kunne vi i teorien gjenbrukt, men den er helt grusom å koble løs. Så har lagt ned veto på å måtte ha en til baby oppi den. Titter etter en bilstol som enkelt og sømløst kan klikkes inn og ut av bilen, så om noen har gode tips her, tas det gjerne imot med takk
Og ønsker så inderlig en moonboon. Søstra mi som fikk baby i januar har en sånn og den er jo bare magisk. Så den kjenner jeg at jeg må ha. Vår forrige baby elsket jo akkurat den bevegelsen, men det vi hadde da til hjelp var å sitte på en pilatesball og humpe opp og ned, og det ga ikke akkurat avlastning for oss. Nei, så den må vi ha.
Ellers har jeg tror jeg det meste annet, både vippestoler og rede og vuggen var vi veldig fornøyd med. Eneste til er jo evt en sånn bagdel i vogna sånn at man kan løfte babyen ut også har jeg sett det finnes sånn bagdel med klipser på siden sånn at man kan brette den ut helt flatt, sånn at man kan flytte babyen over i senga eller lignende.
Kanskje jeg også vil ha et stellebord. Solgte det vi hadde da vi skulle flytte og aldri kjøpt nytt iom at det er mer praktisk å skifte en ettåring på gulvet, Hmm, må tenke på den.