Utstyr

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg lurte på dere som har kjøpt utstyr og har fått tvillinger dere ikke har klart dere uten eller hva dere tror er handy med tvillinger? Litt gjennom hele svangerskapet og etter fødsel.
 
I svangerskapet : Lange topper/kjoler. Ingenting annet dekket magen de siste månedene. Ikke om jeg gikk opp 2 str heller.

Etter fødsel: tåteflasker, seng i stuen, tvillingvogn, myyye bleier :p ellers er det det samme som med 1 barn.
 
Jeg har en magefølelse for tvillinger denne gangen, men ikke vært på ultralyd for å bekrefte eller avkrefte. Tenkt at det kan være greit med en lekegrind i stuen som kan heves. Bruke den som dagseng
 
Hvis flaskemating er det gull verdt med sterilisator til microbølgeovn. Enkelt ift å styre med å koke en svææær kaserolle med vann. Og mange sett flasker var veldig greit, kunne samle opp litt og ordnet med flasker stort sett en gang i døgnet når det passet best.
 
Bleier og gulpekluter i hver en krok!
Samt vippestol - hadde aldri klart meg uten! Gull å legge den ene i mens du holder på med den andre :)
 
Sterilisator! Vi gir vitaminer og d-vitamin med erstatning eller morsmelk. Så blir minimum 4 flasker om dagen. Sykt kjekt med en slik.
Vi har to senger på soverommet, to på barnerommet og to i stua.
Tvillingvogn selvfølgelig.

Ellers bruker vi ikke noe utstyr egentlig...
 
Mistet dessverre den ene i uke 10, så her blir det bare 1 mai baby. Lykke til dere andre med tvillingbebiser. :Heartblue:Heartred
 
Back
Topp