UTSTYR

JuliiiMamma

Forumet er livet
Juligull2021
Fant ikke helt når det gjaldt utstyr og klær og diverse, så tenkte jeg kunne lage en.

Før man/dere ble gravid for første gang om noen av dere handlet klær, leker, vogn eller annet utstyr og diverse før dere fikk positiv svar ?? eller ventet dere først på å få positiv svar før dere begynte å handle det man trengte ?? eller handlet inn etter hvert :):):)

Vi har handlet masse. Sengen står flatpakket i walk-in garderoben, vi har madrass, sengetøy og sengesett. Voksipose, bilstolpose, vippestol, en del klær jeg har kjøpt på salg etc, deler til stokke-stol
Vi har bestemt oss for vogn, så fremt det ikke blir to(tvillinger) da har JEG bestemt oss for vogn :rolleyes:

Vi har handlet masse. Sengen står flatpakket i walk-in garderoben, vi har madrass, sengetøy og sengesett. Voksipose, bilstolpose, vippestol, en del klær jeg har kjøpt på salg etc, deler til stokke-stol
Vi har bestemt oss for vogn, så fremt det ikke blir to(tvillinger) da har JEG bestemt oss for vogn :rolleyes:

Er litt farlig å gå innom butikker der dem selger sånne ting :angelic: kribler fort i hele kroppen og fingrene etter å kjøpe det meste inne de butikkene :hilarious: Ja, det hadde vært litt kjipt å kjøpt enkel vogn også blir det tvillinger :rolleyes::rolleyes:

Vi kjøpte vognbag fordi den var på tilbud i den utgående fargen vi ville ha. Hadde da nettopp mistet i uke 9. Ble gravid på første pp etter det igjen, og hun sover i den as we speak. Kjøpte ikke noe annet før jeg var gravid på nytt, tok ting litt etterhvert og handlet endel på Black Friday (pumpe, vogn, babycall, dyne og stellematte)

Vi kjøpte vognbag fordi den var på tilbud i den utgående fargen vi ville ha. Hadde da nettopp mistet i uke 9. Ble gravid på første pp etter det igjen, og hun sover i den as we speak. Kjøpte ikke noe annet før jeg var gravid på nytt, tok ting litt etterhvert og handlet endel på Black Friday (pumpe, vogn, babycall, dyne og stellematte)

må bare spørre hva er "as we speak" ?? :rolleyes: var bare et nytt ord for meg.

har kanskje hørt det før, men klarer ikke å koble det helt i hodet akkurat nå :hilarious::hilarious::hilarious: he he

Her kjøpte jeg en liten bamse når jeg var ca 7 uker på vei (hadde sett hjerteslag på tul). Så kjøpte vi litt etter litt fra uke 12 og utover (passet på når det var salg / tilbud).

Det er jo greit å kjøpe når det er tilbud når ting ikle må kjøpes med det samme og det ikke er tilbud :)

Ja, vi handlet mye på januarsalg. Hadde OUL i midten av desember :) Tror seng var første store vi kjøpte faktisk, vogn litt seinere. Kjøpte knapt noe på fullpris, mak må jo nesten gå inn for å ikke treffe salg på et eller annet, året rundt :p

Back
Topp