Utstyr

Jeg lurer også på dette med stellebord. Vi har ikke plass på badet, så må ha det enten på vårt soverom eller i et annet rom. Noen som har erfaringer med dette? Lurer på å kjøpe kommode og ha stellematte på toppen.

Jeg lurer også på dette med stellebord. Vi har ikke plass på badet, så må ha det enten på vårt soverom eller i et annet rom. Noen som har erfaringer med dette? Lurer på å kjøpe kommode og ha stellematte på toppen.

Jeg tenkte også det å ha kommode med stellematte oppå for da har jeg stellematte og oppbevaringsplass i samme del :)

Hvor plasserer dere stellebordet? Er det viktig med lett tilgang på vann? Bør det f.eks. helst stå i nærhet av vasken? Vi har mulighet til det, men da blir det et lite stellebord som vi skyver i mellom vegg og vask. Ellers kan vi ha et større stellebord/kommode, men da et lite stykke unna vasken. Hva vil du anbefale?
Anbefaler absolutt nærhet til vask! Greit nok kan du ha et fat osv med vann, men plutselig bæsjer baby veggimellom rett etter du har fjernet en bleie osv, eller det kan ha gått skikkelig imellom,- da er det gull å kunne dra barnet rett under springen og skylle av der feks.. Noe herk med vann i beholder spør du meg, har prøvd begge deler! Vannet må da byttes hele tiden, det blir ekkelt hvis ikke. Hvis det da er mye bæsj osv... Og med vask i nærheten kan du velge kaldt/varmt vann mye enklere også. Liten stelleplass funker det også :-)

Ikke plass til en matte på vaskemaskinen feks på badet? Og så ha en stelleplass til et annet sted evt.. Kjekt å ha mulighet på badet av og til :-)

Skal ikke ha ammeinnlegg i ull :) synes det ble mye gris.... og varmt [emoji28]

Vil ha sjal og ikke kun sele denne gangen... og bleie bøtte gav jeg bort da jeg ikke en gang klarte å bruke en pk med ekstra poser, hata å bytte pose på den:/

Men hva tenker folk om sånn bedsidecrib da? Fungerer disse også ved siden av sånn myke madrasser? #overhysterisk. Redd baby skal klemmes mellom senga og den vedsiden.

Jeg lurer på :rolleyes:
Den som barnashus selger "stokke sleepi seng", er det noen her som har har den? har sett litt for mye på den :hilarious: Har også sett på den sebra baby og juniorseng. Hvilken ville dere helst ha kjøpt? :)

jeg skal ikke ha brystpumpe da både manuell og elektrisk var et helt idiotisk kjøp da min uansett skulle bli flaskebarn. Prøvde. å få det til selv og gi han morsmelk pga press fra jordmor. Denne gangen skal det være flasker fra første sekund.

Det jeg skal ha er elektrisk vippestol

Back
Topp