Utstyr

Den ser jo unektelig veldig morsom ut, men kan ikke tenke meg at en 4 måneder gammel baby skal kunne sitte oppi der?! Jeg har ikke lest noe mer om gåstoler etter at det ble utdatert å bruke de, men jeg vil jo tro at de samme prinsippene gjelder fortsatt, at det beste for babyens utvikling er å ikke "sitte fast" i en stilling de ikke mestrer å komme seg til selv, men å heller være mye på gulvet og stimuleres til å ville ligge mye på magen, snu seg fra rygg til mage og deretter fra mage til rygg, og etter det igjen til å kunne forflytte seg på gulvet enten ved rulling, åling eller etter hvert krabbing. Jeg ville spart de to tusen og heller kjøpt noe nytt å henge på babygymmen eller å legge rundt babyen på gulvet :)
 
Aner ingenting om 4 mnd gamle babyer [emoji23] Men syns den virker så morsom. Den er jo fin i flere år mtp at den kan bli til eit leikebord. Tenkte kanskje det var greit om man begrenset bruken med gåstolen slik som ved vippestol.

Jeg tenker uansett at du skal ha mye plass til overs for å kjøpe den :p Bedre å kunne ta frem det som passer til alderen enn å ha en stor ting stående fremme i flere år, man blir lei selv og den blir full av grøtrester og annet ekkelt.

Veldig positiv i dag, ser jeg :rolleyes:
 
De skal ikke sitte før de kan sette seg selv, så denne synes jeg nesten ikke bør selges en gang...
 
Den babygymmen har vi :) Lille elsker den. Spesielt reven! Var helt krise her når reven gikk tom for batteri :p
 
Back
Topp