Utstyr..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Våre to andre barn er jo store, så jeg har ikke tatt vare på noe mer enn en vippestol.. og har allerede nå fått hamstret inn nesten alt vi trenger av utstyr.. minus klær og sengetøy. Føler jeg er så tidlig ute og har null selvkontroll:bag: hvordan ligger dere an?

Åhhh misunner deg litt, hadde det vært opp til meg så hadde jeg handlet masse allerede. Men alle rundt meg sier jeg må vente til nyåret, så det ikke er så tidlig. Men jeg har ikke handlet annet en små ting som bamser og søte sokker[emoji85][emoji12] men går sikkert litt amokk når jeg skal handle møbler til nye stedet i helgen, da blir det sikkert noen babyting.[emoji1381][emoji12][emoji1305]

Venter til nyåret! Må jo ha ALT nytt ettersom det er noen år siden vi begge hadde smått :p

Har handlet noen få ting allerede da jeg har fått det til 50/70 prosent tilbud eller billig brukt men tenker å vente med andre ting til utpå nyåret ☺️ Følte ikke det var så mye vits å vente for så å kjøpe de samme tingene til full pris når det først var så godt tilbud ☺️

Har ikke kjøpt så mye som en sokk.. :knegg:

Men vi har nok mesteparten av det vi trenger. Skal ha ny vogn og nye dyner, madrasser osv selvsagt. Ellers tror jeg vi har det vi trenger.

Har kjøpt vogn, seng, noen plagg, en koseklut og en bamse[emoji4] Er på utkikk etter bilstol og tenker å kjøpe det ganske snart, babynest også. Har termin i slutten av mai, men vi har lyst til å ha en del på plass tidlig. Orker ikke stresse med de dyre tingene til våren[emoji28]

Bortsett fra at vi sannsynligvis må ha ny bil for å få plass til to bakovervendte, er det lite på handlelista! Hvis det blir jente har vi "alt". Men har lyst på joggevogn til sommeren. Følger bare med på finn foreløpig :)

Har ikke kjøpt noe. Vet ikke kjønn enda, men har to jenter og har alltid kjørt kjønnsnøytrale farger. Stresser ikke. Tror vi trenger en ny seng, men det er lenge til. Bil blir interessant, vi er ett år inn i leasingavtale på en Volvo v40. Yngste må nok sitte bakovervendt i forsetet og så må jeg presse meg mellom to bilstoler bak. Ingen langturer på en stund altså Må nok kjøpe en ekstra-vogn til mellomste for soving i barnehagen også. Hm, trodde vi ikke trengte noe, men ser at jeg kanskje må begynne å planlegge[emoji851]

Ikke kjøpt noe. Men alt av store ting har vi fra storesøster. Trenger kun en ekstra base til babysetet til bil, da vi nå har to biler men kun en base. Av klær må vi kjøpe en del, da det kommer en liten lillebror nå [emoji170] Kjøpte en del nøytralt sist, men kjøpte også mye brukt, og da var det mest rosa å få tak i. Venter med å kjøpe noe til januar/februar tenker jeg, men titter innom kjøp-salg grupper på Facebook stadig vekk og drømmer meg bort [emoji56]

Det er jo så sykt mye man må ha :wideyed: Jeg driver å kjøper småting som stretchlaken, vaskekluter, gas/gulpekluter, kompresser (istedenfor våtservietter), sokker, sengesett osv. Vet ikke kjønn, men jeg liker sengetøy i nøytrale farger :)

Dette er vårt første barn så vi er begge to litt lost på hva vi egentlig trenger :p vi kommer nok til å kjøpe det meste utpå nyåret (etter OUL). Vi får også arve en hel del.
Det eneste vi har kjøpt er faktisk vogn :D den kjøpte vi billig, men fint brukt fra Finn. Har også bestilt en babynest som skulle sys til meg på nyåret :rolleyes: har visst kjøpt litt likevel :hilarious:

Kjøpt et par nøytrale plagg bare [emoji1308]tar nok litt av etter vi får vite kjønn om et par dager

Har kjøpt en ting, spedbarnsinnlegg til Ergobaby selen min [emoji4] Ellers har vi alt av utstyr fra første [emoji4] Hadde termin i juni og kjøpte vogn i mai sist, det gikk veldig bra [emoji57]

Har det meste etter storebror på 1 1/2, Må gjerne ha litt nye klær om det gjemmer seg en jente i magehuset [emoji4]

Vi har arvet en del kjønnsnøytrale klær. Vi måtte bestille ny bil (hadde bare to-seter kassebil) som kommer i desember. Har kjøpt vugge, dyne til sprinkelseng og et helseteppe. Har i tillegg kjøpt garn til å hekle et babyteppe og stoff til å sy babynest [emoji4]

Back
Topp