Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alt man trengerSiden dette er vår første mangler vi alt
Mener at vi ikke har noe fra før og mangler alt av det vil trenger og vil ha skjønner jo at det ikke er alt man har behov forIkke alt man trenger
Hva vet du at du vil ha per i dag? har god tid endaMener at vi ikke har noe fra før og mangler alt av det vil trenger og vil ha skjønner jo at det ikke er alt man har behov for
Hehe er ikke lett klær og stellesaker og stellematte/bord er vell det de i teorien trenger og soveplass selvfølgelig ellers er resten en jungel med alt fra nyttig til unyttige tingDette er min første så jeg har ikke helt oversikt over alt jeg trenger engang
Vi har laget en liste over alt vi både trenger og ønsker men sett bort i fra vogn, seng, bilstol og slike ting vi må ha så er det mye jeg har lyst på! Blant annet tripp trapp stol med newborn set, vugge, babynest, bedsidecrib, bilstolpose (må nesten ha det siden det blir februarbaby føler jeg) osv. Og selv om vi vil ha emmaljunga vogn, så vil vi ha Stokke izi go bilstol og Stokke trailz understell i tilleggHva vet du at du vil ha per i dag? har god tid enda
Er det så mye man trenger på utstyrsfronten som avhenger av kjønn? Jeg skjønner jo klær og sånt, men er det forskjellig utstyr også? Jeg spør av uvitenhet, for jeg er gravid med første.Blir det en gutt til har vi alt etter som jeg har to gutter fra før, men blir det jente må det handles litt
Trenger ikke å ha alt på stell med en gang
hahaha kommer helt ann på type vogn.... og når en velger å kjøpe bilstol... ;-)Har lest litt om de store tingene. Håper besteforeldre kjøper vogn og bilstol som er det dyreste slik jeg har skjønt det