Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alt man trengerSiden dette er vår første mangler vi alt![]()
![]()
Mener at vi ikke har noe fra før og mangler alt av det vil trenger og vil haIkke alt man trenger![]()
Hva vet du at du vil ha per i dag?Mener at vi ikke har noe fra før og mangler alt av det vil trenger og vil haskjønner jo at det ikke er alt man har behov for
![]()
Hehe er ikke lettDette er min første så jeg har ikke helt oversikt over alt jeg trenger engang![]()
Vi har laget en liste over alt vi både trenger og ønskerHva vet du at du vil ha per i dag?har god tid enda
![]()
Er det så mye man trenger på utstyrsfronten som avhenger av kjønn? Jeg skjønner jo klær og sånt, men er det forskjellig utstyr også? Jeg spør av uvitenhet, for jeg er gravid med første.Blir det en gutt til har vi alt etter som jeg har to gutter fra før, men blir det jente må det handles litt![]()
Trenger ikke å ha alt på stell med en gang![]()
hahaha kommer helt ann på type vogn....Har lest litt om de store tingene. Håper besteforeldre kjøper vogn og bilstol som er det dyreste slik jeg har skjønt det![]()