Utstyr

Har vogn, teutonia cosmo til vanlig og tfk twister(søskenvogn) , også har jeg kjøpt vugge(baby Dan - angel m/nyfødtstol også ). Ellers har vi også lekegrind, ammepute og brystpumpe i hus. Mangler bare bilsete og jeg vil ha nytt stellebord :) er så lavt og lite praktisk det vi bruker nå :)

Merker i grunn det er veldig praktisk å få så tett, nå har jeg jo kontroll på alt av utstyr, noe er jo ikke rukket å blitt pakket vekk enda :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Her har jeg det meste fra forrige gang, men har vært og kjøpt nye madrasser til lekegrinda og baby bayen. Og skal kjøpe ett billig ekstra stellebord for å ha på soverommet her.

Ammepute (til meg selv) og to bodyer fordi jeg fikk en BAM kupong. :)

Jeg har kjøpt et nytt bæresjal, noen tøybleier og et sett jeg kjøpte med den kommende storebror dagen etter han fikk vite. <3

1. Mann skal bli storebror

bilstol, sprinkelseng brukt.. og noen få bodyer.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, er det bare jeg som har handla veeldig mye alt? Snart ferdige vi :D :D haha. Ler! Nå handlet jeg av og til når jeg fant noe fint og billigt på salg før jeg ble gravid også da, så jeg hadde alt litt fra før :p føler meg LITT ivrig når jeg ser noen her har handla bare en body alt og sånn :D hehe

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Haha, er det bare jeg som har handla veeldig mye alt? Snart ferdige vi :D :D haha. Ler! Nå handlet jeg av og til når jeg fant noe fint og billigt på salg før jeg ble gravid også da, så jeg hadde alt litt fra før :p føler meg LITT ivrig når jeg ser noen her har handla bare en body alt og sånn :D hehe

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Du er nok ikke alene. Jeg er førstegangs. Er så dyrt med utstyrcså vi er i gang. Ser på tilbud og brukt.

Vi har kjøpt brukt tfk twis i sort med alt den hadde av tilbehør, og søskenbrett xD vi fikk det med på kjøpet. Hu ville ikke ha det. Og bilstol med isofix base. Og så fikk vi med 3 dyner og puter.

Masse bodyer i flere str. Barnashus outlet skulle legges ned og det var 70% rabatt på mye bra. Og generelt klær.

Ellers kjøpt billig på kundedag i en butikk. Ull og sånt.

Kjøpt billig vippestol brukt. Med leke og vibrering. Og føtter. Til helegen får vi også moseskurv med stativ i boks.

Mangler bare å pusse opp rommet. Slik at vo kan kjøpe ny kommode. Gardiner ect. Til rommet.

Snakket med barnebutikken her i juni og fikk et godt tilbud på vokis city. Såååå fin. Og så god.

- lekegrind
- seng med madrass
- sengetøy til vogn, seng og kurv
- trappegrinn x 2
- ordne stelleplass på badet (badet må renoveres xD)
- å andre små ting

Venter på årets Julegave<3

I neste uke etter oul skal vi begynne å handle. Tenkte vi skal sette oss ned å skrive en liste over hva vi trenger og se litt på nett hva vi kan spare penger på å bestille. Er så ivrig etter å komme i gang, men aner liksom ikke hva vi skal kjøpe først, hva man kan vente litt med å kjøpe osv :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Du er nok ikke alene. Jeg er førstegangs. Er så dyrt med utstyrcså vi er i gang. Ser på tilbud og brukt.

Vi har kjøpt brukt tfk twis i sort med alt den hadde av tilbehør, og søskenbrett xD vi fikk det med på kjøpet. Hu ville ikke ha det. Og bilstol med isofix base. Og så fikk vi med 3 dyner og puter.

Masse bodyer i flere str. Barnashus outlet skulle legges ned og det var 70% rabatt på mye bra. Og generelt klær.

Ellers kjøpt billig på kundedag i en butikk. Ull og sånt.

Kjøpt billig vippestol brukt. Med leke og vibrering. Og føtter. Til helegen får vi også moseskurv med stativ i boks.

Mangler bare å pusse opp rommet. Slik at vo kan kjøpe ny kommode. Gardiner ect. Til rommet.

Snakket med barnebutikken her i juni og fikk et godt tilbud på vokis city. Såååå fin. Og så god.

- lekegrind
- seng med madrass
- sengetøy til vogn, seng og kurv
- trappegrinn x 2
- ordne stelleplass på badet (badet må renoveres xD)
- å andre små ting

Såå godt å høre :D haha! Mangler jo litt vi også, som bilstol+ base, pusse opp kjeller og lage rom til babyen, traåpegrind, lekegrind, sengeklær, voksipose, vippestol, bæretøy, stelle utstyr( termometer, pleie produkter osv), mamma/amme ting, noen flasker, lammeskinn, pluss mere klær og tepper osv :)

Har kjøpt leandervugge brukt, seng og stellebord på ikea, bedsidecrib fra troll på tilbud, og ny Stokke crusi vogn i fargen black melange ❤️ elsker den! :D

Har kjøpt vogn, noen bodyer, sparkebukser og nattdrakter. Så mangler en god del enda. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vogn og bilstol :)
Ellers bare et par små plagg jeg kom over på salg og et helseteppe.
Venter med resten til etter oul ;)

Desember 2014

Bruker App

Bag til vogna. Lekegrind og bilstol. Henter etter ferien.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Såå godt å høre :D haha! Mangler jo litt vi også, som bilstol+ base, pusse opp kjeller og lage rom til babyen, traåpegrind, lekegrind, sengeklær, voksipose, vippestol, bæretøy, stelle utstyr( termometer, pleie produkter osv), mamma/amme ting, noen flasker, lammeskinn, pluss mere klær og tepper osv :)

Har kjøpt leandervugge brukt, seng og stellebord på ikea, bedsidecrib fra troll på tilbud, og ny Stokke crusi vogn i fargen black melange ❤️ elsker den! :D

Vis di skal ha ny voksi pose. Prøv å gå nå på en lokal babybutikk å hør om å få en god pris. For dem selger jo ikke dem på sommeren så lettere. Men på høste så er det fult kjør full pris. ;)

Ja og lammeskinn må jeg huske!!! Notat til meg selv;)

Jeg har ikke kjøpt en eneste ting ennå:pStolt av meg selv at jeg har klart å la være ennå selv om d klør VELDIG i fingrene:)

Har reservert en vogn idag ;) må bare vente til min kjære kommer hjem igjen fra jobb i august før vi bestemmer oss helt :) men det var siste de hadde inne , og den er tatt av produksjon, så måtte bare reservere :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har kjøpt basen til bilsete. En base som kan bli brukt til babysete + sete hun skal ha deretter. Kjøpt flanellkluter. Det er de 2 tingene har ikke turd pga min bakgrunn, men nå må jeg prøve å slappe av å prøve å tåre å handle noe. Har heldigvis en del i fra før. Har seng, vogn, men mangler beggen, noe klær. Stellebord skal jeg ikke ha, kanskje jeg kjøper ei reiseseng, men ikke prioritert det første året. mangler gaskluter, vaskekluter, tror jeg mangler dyna til vogn må grave i skapene og se, skinfeller tror ikke storesøsteren gir fra seg sine hun elsker de, klær er jeg litt manko på. Er heldigvis ikke de dyreste tingene jeg mangler.

Jeg har kjøpt bilstol med base, seng, vognpose, en veske jeg tenker bruke til stelleveske, noen få klesplagg.
Vogn har vi.
Magler stellematte, overmadrass til sengen, dyner, og litt klær og nips.og naps.

Har kjøpt stoff og skal sy banynest
Syns jeg er veldig tidlig ute denne gangen. Deiøig og ha timg unnagjort.
Bare starte på julegavene nå.så.jeg slipper det høygravid/med nyfødt baby.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp