Noen som har handlet til babyen? Evt. Hva?
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er nok ikke alene. Jeg er førstegangs. Er så dyrt med utstyrcså vi er i gang. Ser på tilbud og brukt.Haha, er det bare jeg som har handla veeldig mye alt? Snart ferdige vi![]()
haha. Ler! Nå handlet jeg av og til når jeg fant noe fint og billigt på salg før jeg ble gravid også da, så jeg hadde alt litt fra før
føler meg LITT ivrig når jeg ser noen her har handla bare en body alt og sånn
hehe
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Såå godt å høreDu er nok ikke alene. Jeg er førstegangs. Er så dyrt med utstyrcså vi er i gang. Ser på tilbud og brukt.
Vi har kjøpt brukt tfk twis i sort med alt den hadde av tilbehør, og søskenbrett xD vi fikk det med på kjøpet. Hu ville ikke ha det. Og bilstol med isofix base. Og så fikk vi med 3 dyner og puter.
Masse bodyer i flere str. Barnashus outlet skulle legges ned og det var 70% rabatt på mye bra. Og generelt klær.
Ellers kjøpt billig på kundedag i en butikk. Ull og sånt.
Kjøpt billig vippestol brukt. Med leke og vibrering. Og føtter. Til helegen får vi også moseskurv med stativ i boks.
Mangler bare å pusse opp rommet. Slik at vo kan kjøpe ny kommode. Gardiner ect. Til rommet.
Snakket med barnebutikken her i juni og fikk et godt tilbud på vokis city. Såååå fin. Og så god.
- lekegrind
- seng med madrass
- sengetøy til vogn, seng og kurv
- trappegrinn x 2
- ordne stelleplass på badet (badet må renoveres xD)
- å andre små ting
Vis di skal ha ny voksi pose. Prøv å gå nå på en lokal babybutikk å hør om å få en god pris. For dem selger jo ikke dem på sommeren så lettere. Men på høste så er det fult kjør full pris.Såå godt å hørehaha! Mangler jo litt vi også, som bilstol+ base, pusse opp kjeller og lage rom til babyen, traåpegrind, lekegrind, sengeklær, voksipose, vippestol, bæretøy, stelle utstyr( termometer, pleie produkter osv), mamma/amme ting, noen flasker, lammeskinn, pluss mere klær og tepper osv
Har kjøpt leandervugge brukt, seng og stellebord på ikea, bedsidecrib fra troll på tilbud, og ny Stokke crusi vogn i fargen black melangeelsker den!
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Ja og lammeskinn må jeg huske!!! Notat til meg selvSåå godt å hørehaha! Mangler jo litt vi også, som bilstol+ base, pusse opp kjeller og lage rom til babyen, traåpegrind, lekegrind, sengeklær, voksipose, vippestol, bæretøy, stelle utstyr( termometer, pleie produkter osv), mamma/amme ting, noen flasker, lammeskinn, pluss mere klær og tepper osv
Har kjøpt leandervugge brukt, seng og stellebord på ikea, bedsidecrib fra troll på tilbud, og ny Stokke crusi vogn i fargen black melangeelsker den!