Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har litt etter vesla men ikke mye..
og i dag har jeg kjøpt seng og stol [8|]
150 kr hehe.. og det er som nytt så hvorfor ikke slå til når det er så billig, selv om det er brukt vokser de jo fort ut av det likevel
Jepp, har begynnt å kjøpe litt. Men har også fått litt. Så har allerede sprinkel seng, vippe stol, bil sete og litt klær. Får nok mye av tanten min også. Hun minste er 2 år når jeg får barn, så det passet jo supert [:)] Ellers kjøper vi litt då å litt då, så slipper det å bli så mye penger på en gang.
Da stiller jeg det dumme spørsmålet: noen som kan gi råd om hva man trenger?
Vi har kjøpt vogn, og litt klær.. sånn for at vi skal skjønne hva det er som skjer liksom :) skal få låne masse av søstra mi, minste hennes er 4 men hun har spart på alt til en evt nevø/niese. Veldig greit.
uææææ...d hørres så kjekt ut me shopping av sånne ting...ettersom vi bor i oslo tenkte vi at vi skulle stikke over grensa for å skaffe sånne storestore ting...men...har ikke turd å kjøpe stort jeg...er jo 14 uker da men......nifst og... :)