Utstyr!!

lille miss

Glad i forumet
Har dere begynt å shoppa da jenter?

Legg ut bilder da:) nysgjerrig jeg[:D]

Jeg har ikke turd å kjøpe noe enda jeg. Fortsatt redd for at noe kan gå galt [&:] Å då er det litt dumt å sitte igjen me masse utstyr. Som vil minne meg på ting. Er første gang jeg er gravid. Blir sikkert litt lettere etter at jeg har vært på UL. Se at alt likosm er OK. Men sitter fortsatt å lure på om jeg vil vite kjønnet. Typen har veldig lyst... begynner å bli på hans side heheh....

Ikke lenge til UL nå = 16 april [:)]

Nei, har ikke shoppet mye, men fått litt av andre allerede [:)]
Tenker vi heller kjøper litt om etpar-tre mnd [:)]

hei før påska fant vi ein brut Emmaljunga Edge Duo vogn til 2500kr
den er 1år gammel ,men kjempe fin.

har ikke kjøpt noe enda....slipper jo å kjøpe noen ting på nytt,som bilstol,snuppa skal ha et større.stellebord,babygym,leker,klær?det hvet jeg ikke enda[:D]

men heldigvis blir di så tett at jeg må handle noe nytt..trenger søsken vogn,nye poser til vogna.seng,dyne å alt dill dall som han skal ha på sitt rom[;)](føler det blir gutt)

men begynner ikke å shoppe enda...tar det når det nermer seg.[:)]

mirabell:du mangler jo bare babyen jo[:D]vet dere hav dere får eller har du shoppa til begge kjønn[:)]

Herre, jeg har kjøpt akkurat INGENTING jeg! Eller, det er ikke helt sant, jeg har kjøpt en bamse Tror vi venter litt med storhandling av utstyr og vogn og greier, ikke har vi penger nå og ikke har vi plass til å lagre sånt heller. Får ta det når skattepengene kommer [:)] Men jeg prøver å orientere meg litt på typer vogn osv da.

Har ikke kjøpt noe egentlig enda, bare venter til vi har vært på UL den 17 april[:)] Eller jeg har jo fått litt av svigermora mi og kjøpt noen bodyer, sparkebukser selv...men resten venter vi med..er jo bare 8 dager til UL[:D] åååå som vi gleder oss!!

Det jeg har fått handlet til nå er vogn, fikk bil stol av ei vennine. Men jeg skal få låne litt av en venninne, sånn som: ammepute, bæresele og sånnt. Og så har jeg handla litt klær [8D] Har funnet det jeg skal ha, men har bare ikke kjøpt det enda [8D] Har funnet sengen, stol til bordet stelleputa,lekegrinda og sånnt.
Her er vogna: (Det eneste jeg har bilde av førløpig.[:)])

ORIGINAL: Blåsmurf

Jeg har ikke turd å kjøpe noe enda jeg. Fortsatt redd for at noe kan gå galt [&:] Å då er det litt dumt å sitte igjen me masse utstyr. Som vil minne meg på ting. Er første gang jeg er gravid. Blir sikkert litt lettere etter at jeg har vært på UL. Se at alt likosm er OK. Men sitter fortsatt å lure på om jeg vil vite kjønnet. Typen har veldig lyst... begynner å bli på hans side heheh....

Ikke lenge til UL nå = 16 april [:)]

Hei! Har det akkurat på samme måte! Vi også har UL 16.apr og det er opp til meg om vi vil vite kjønnet... Nesten lettere om han hadde sagt JA eller NEI. Men jeg heller til at jeg vil vite det... det er så mange rundt meg som er glad i å strikke så set blir litt enklere. Da ska jeg springe å kjøpe tøy etterpå! (har forøvrig handlet VELDIG lite) en vippestol og fått en litn body av en veninne. Jeg har ikke turt å tro at det går bra, fordi vi har prøvd så lenge å bli gravid, det endte med ISCI, full klaff[:)]

Back
Topp