Utstyr

fruluna

Forumet er livet
Nå er det meste av utstyret til babyen i boks [:)]
Babyrommet står klart med ny seng og svanemadrass [:)] Klær, kluter og håndklær i alle skuffer! Lammeskinn, vogn, vugge og voksipose er på plass.. Dyner, sengetøy og laken. Bamser, teppper og uroer.
Mangler bare babycall og badebalje nå.. Og badeoljer og salver og sånn da..

Hmm tror de siste ukene nå blir laaaange... Vil at det skal bli februar!!!! [:D]

Her er også nesten alt på plass, mangler bare madrass til senga vi nå, pluss noen småting som kremer og såper og slikt..

Kan nesten ikke vente, jeg er så utålmodig nå!!!!

Oj, dere har nok kommet litt lengre enn meg ja!
Vi fikk mye utstyr til jul, men har fortsatt mye igjen å ordne enda. Får ta januar til hjelp, tenker jeg. Er jo sykemeldt likevel, så jeg må få tiden til å gå[8D]

[:D]her er nesten alt i boks![:)]eller....faktisk så tror jeg vi har alt![;)]

*barnevogn
*sprinkelseng(m/madrass,pute,dyne++)
*stellebord(m/badekar)
*bilstol
*vippestol
*voksipose
*babyvugge
*babyklær
*bamser og leker
*babytepper(bomull og fleece)
det vi mangler er bleier,salver å lotioner og sånt da[;)]

Wow - dere damene har virkelig orden! [:D]

Er 34+0 i dag og nurket har endel av klær, en umontert seng som kun er grunnet men har babykurv klar som skal brukes i begynnelsen, et rom som mangler lister (og forsåvidt alt annet), dyne og sengesett har han fått men resten er litt oppe i det blå ennå. Jo, vogna er jo kjøpt inn og ligger delvis på boden og på loftet. Holder på med oppussing så alt er litt kaos om dagen og alt er stuet bort i esker...

har: [:D]
klær
tepper
vogn
vugge+ alt tilbehør
saueskinnspose
stelleveske
bamser

mangler:[&:]
vippestol
stelle bord
salver,termometer, paracett, neglesaks osv..
babygym
amme bh
ammeinnlegg

er d noe nå jeg har glemt???[8|]

oj!!! Det var orden på de fleste. Da jeg ventet nr 1 hadde jeg ingen ting før fødselen satte igang. Mens jeg var på sykehus spang mamma og mannen min rundt og handlet og ordnet alt. Men det fungerte det også. Da slapp jo jeg mye av det styret[:)]

Syns det bare er moro jeg da å ordne utstyr!! Føler ikke at det er styr i det hele tatt!
Og det er vel derfor det meste er i boks også vil jeg tro, for jeg gleder meg så veldig!! Hi hi [:)]

Back
Topp