Vestlandsjentaa
Blir kjent med forumet
Jeg skal kjøpe meg en baby breeza mme maskin, mine har fått mme vedsiden av ammingen fra de var små og den maskinen høres fantastisk ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har to stykk, født i desember 2012 og september 2014. Hadde bugaboo søskenvogn, men kvittet den etter et par måneder pga den var så stor og håpløs og ta ut/inn av bilen alene. Gikk over til en TFK twist og bæresjal og det var mye bedre. Likte helt klart TFK twist best av alle vognene jeg har hatt. Men den er ikke å få kjøpt lengre tror jeg, så jeg vurderer en Stokke vogn.
Babyzen yoyo er en kjempepraktisk vogn! Vi brukte også den mye vi hadde emmaljunga, den er utrolig tung og ble kun brukt frem til jeg kunne bytte til sportsdel i lettere vogn (7-8 mnd). Emmaljungaen har fulgt begge mine barn som sovevogn i barnehagen- da den er stødig og godAa jeg hadde Stokke trailz til min 3 åring helt frem til i år i Bhg, fin men upraktisk mtp solskjerming og litt tung å ta inn og ut av liten SUV (høyt). Gikk over til trille da vi dro på ferie når hun var 8 mnd og kjøpte babyzen yoyo (beste kjøp) nå gleder jeg meg til å kjøpe liggedel til den + funderer på emmaljunga eller silver cross
Jeg er gravid for første gang, og merker at jeg trår på litt ukjent grunn når det kommer til babyutstyr.. Hvilke nettsider/butikker bruker dere? Jeg har ikke helt oversikt
Jaaa jeg vet at det er tidlig men i disse tider med kvalme og liten blære må jeg ha materialistiske ting å glede meg til haha
Så damer mitt ønske; har noen av dere hørt om Elvie pump? https://www.elvie.com/shop/elvie-pump
Dette er sånt jeg kan ta med til sykehuset, i bilen, kontoret etc og den er nærmest lydløs! Svindyr da så må begynne å spare allerede noen som har prøvd denne eller den type pumpe?
Elvie pump ligger øverst på listen min også men syk høy pris, ja!
begynner å spare allerede xD fant ut nettopp at de har den på babyshop og så mulig jeg tar meg en tur for å se den nærmere. Virker nesten for godt til å være sant <3