Utstyr vi gleder oss til å kjøpe/ønsker

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Jaaa jeg vet at det er tidlig men i disse tider med kvalme og liten blære må jeg ha materialistiske ting å glede meg til haha :hilarious::happy:

Så damer mitt ønske; har noen av dere hørt om Elvie pump? https://www.elvie.com/shop/elvie-pump
Dette er sånt jeg kan ta med til sykehuset, i bilen, kontoret etc og den er nærmest lydløs! Svindyr da så må begynne å spare allerede :facepalm:noen som har prøvd denne eller den type pumpe?

Den pumpen ser fantastisk ut om man blir nødt til å pumpe på fulltid! Om man bare trenger å pumpe av og til er den gjerne litt over the top?:joyful:

Jeg har så lyst på vogn! Og så gleder jeg meg til å sy babynest og å strikke klær. Må bare vente til OUL først :D

Gleder meg til ny tripptrapp i hus jeg. Syns det er mer stas enn vogn :p

Pumpa så knall ut den, men med min økonomi holder det med vanlig pumpe. Gleder meg masse til å kjøpe vogn og klær :D

Jaaa jeg vet at det er tidlig men i disse tider med kvalme og liten blære må jeg ha materialistiske ting å glede meg til haha :hilarious::happy:

Så damer mitt ønske; har noen av dere hørt om Elvie pump? https://www.elvie.com/shop/elvie-pump
Dette er sånt jeg kan ta med til sykehuset, i bilen, kontoret etc og den er nærmest lydløs! Svindyr da så må begynne å spare allerede :facepalm:noen som har prøvd denne eller den type pumpe?

Den har jeg også lyst på! Sykt dyr da, men veldig praktisk!

Gleder meg til å kjøpe sebra sprinkelseng! Og innrede barnerommet!

Den pumpen ser fantastisk ut om man blir nødt til å pumpe på fulltid! Om man bare trenger å pumpe av og til er den gjerne litt over the top?:joyful:

Jeg har så lyst på vogn! Og så gleder jeg meg til å sy babynest og å strikke klær. Må bare vente til OUL først :D

sist var jeg tilbake på jobb etter 6 mnd og da var det suuuperstress å dra frem pumpa med slangene og all lyden xD

Wow sy og strikke?! Noen Dyi videoer jeg kan se om strikking? Har alltid begynt men ikke klart å bli ferdig så alt ble bare korte skjerf haha

Den pumpa har jeg lagt merke til! Og har veldig lyst på!

Jeg gleder meg til å sy klær og strikke litt :) Men først TUL!

Enig med det som nevnt over, om at den ser fantastisk ut hvis man skal fullpumpe.
Jeg har en Mandela swing fra forrige ammeperiode, men vil kjøpe en naturebond gangen. Jeg pumpet stort sett bare til de 4 gangene vi hadde barnevakt, og regner med det blir det samme denne gangen og.

Utsyret jeg gleder meg mest til å kjøpe er elastisk sjal! Gleder meg sånn til å bære et lite nurk igjen :love7

Vi har kvitta oss med alt av babyutstyr. Skulle jo egentlig ikke ha flere Så gleder meg til å handle inn alt! Ser litt på vogner nå, men det er jo så mange å velge mellom...

Jeg ønsker meg nytt og litt mer solid babynest.

Gleder meg mest til å shoppe småting (litt klær), da vi har det meste etter eldste.

sist var jeg tilbake på jobb etter 6 mnd og da var det suuuperstress å dra frem pumpa med slangene og all lyden xD

Wow sy og strikke?! Noen Dyi videoer jeg kan se om strikking? Har alltid begynt men ikke klart å bli ferdig så alt ble bare korte skjerf haha
Det spørs litt hvilket nivå du er på og grunnen til at du ikke blir ferdig. Blir du ikke ferdig fordi du ikke får til, eller fordi du mister interesse/motivasjon?

Folk er forskjellig - jeg mister fort motivasjon når jeg strikker sokker, og har aldri blitt ferdig med votter jeg har begynt på. Men jeg har ikke tall på alle grensene jeg har strikket. Jeg liker best å strikke som en biaktivitet mens jeg gjør noe annet, så da er gensere perfekt for meg, for det er stort sett "tankeløst" arbeid som jeg ikke trenger å se så mye på. Mens votter og ullsokker krever mer konsentrasjon, og det gidder jeg ikke :wacky:

Jeg ville generelt sett aldri dristet meg ut på å si at genser er et bedre nybegynnerprosjekt enn et skjerf. Men hvis man kan strikke rett og vrang, kan legge opp og felle av, og øke og felle masker, så kan man egentlig strikke det meste man har lyst til. Må bare finne det man er motivert for å bli ferdig med :)

Vil ha leandervugge og risarosa vognpose:D Og sikkert masse mer. Idag kjøpte jeg en søt, liten pysjamas. Tidlig? Jepp. Var det gøy? Jepp. Blir det shoppestopp nå? Nope!:p

Har lyst til å kjøpe en angel sound:) hadde vært utrolig koselig å kunne lytte til barnet når jeg selv vil;) ellers gleder jeg meg til å kjøpe barnevogn og bilstol ❤️

Har en del etter de to forrige, men har solgt babygym, vippestol, Newborn Seat, bedsidecrib og alt tøy fra 50 - 74 da vi ikke skulle ha flere.

Så det må nytt, pluss søskenvogn.
Men, skal prøve å vente til etter OUL med noen innkjøp.

Jeg er gravid for første gang, og merker at jeg trår på litt ukjent grunn når det kommer til babyutstyr.. Hvilke nettsider/butikker bruker dere? Jeg har ikke helt oversikt :angelic:

Vogn er alltid stas å kjøpe! Har prøvd ut hele vognjungelen tror jeg, har hatt emmaljunga, TFK twist , Stokke, bugaboo og babyzen. Veldig spent på hva det blir denne gangen☺️

Vogn er alltid stas å kjøpe! Har prøvd ut hele vognjungelen tror jeg, har hatt emmaljunga, TFK twist , Stokke, bugaboo og babyzen. Veldig spent på hva det blir denne gangen☺️

Åååå så godt å høre at du har hatt flere, føler «alle» bruker den samme til søsken noe som jo er lurt men jeg vil ha ny hvor mange barn har du?

Åååå så godt å høre at du har hatt flere, føler «alle» bruker den samme til søsken noe som jo er lurt men jeg vil ha ny hvor mange barn har du?
Jeg har to stykk, født i desember 2012 og september 2014. Hadde bugaboo søskenvogn, men kvittet den etter et par måneder pga den var så stor og håpløs og ta ut/inn av bilen alene. Gikk over til en TFK twist og bæresjal og det var mye bedre. Likte helt klart TFK twist best av alle vognene jeg har hatt. Men den er ikke å få kjøpt lengre tror jeg, så jeg vurderer en Stokke vogn.

Vil ha leandervugge og risarosa vognpose:D Og sikkert masse mer. Idag kjøpte jeg en søt, liten pysjamas. Tidlig? Jepp. Var det gøy? Jepp. Blir det shoppestopp nå? Nope!:p
Leandervuggen har jeg hatt til begge mine. Vi hadde oppheng på vårt soverom, i stua og på badet. Den var helt fantastisk! Mitt beste babykjøp :) har faktisk hatt risarosa pose også- men den ble veldig varm her på Vestlandet.

Back
Topp