Har dere mye fra før, eller må dere kjøpe alt?
Har ingenting, da jeg solgte alt for 8 år siden
har et håp om å finne mye brukt (miljøperspektiv), men bilstol og madrass skal kjøpes nytt 
Har ingenting, da jeg solgte alt for 8 år siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere mye fra før, eller må dere kjøpe alt?
Har ingenting, da jeg solgte alt for 8 år sidenhar et håp om å finne mye brukt (miljøperspektiv), men bilstol og madrass skal kjøpes nytt
![]()

Samme!! Hadde så mye unødvendig dritt til de to første.. man blir så påvirket og lurt som førstegangs om alt man «trenger»... kommer ikke til å ta ut babypakker rundt om heller.. blir jo så vanvittig mye søppel i tillegg til den ene tingen i pakken som er nyttig. Da kjøper jeg heller det som jeg trenger.har gitt bort altmen håper vi kan arve litt fra venner og kjente
tenker jeg kommer til å kjøpe vesentlig mindre nå enn første gangen. Første gang trodde jeg at jeg trengte all slags greier
Nå med nr tre blir det typ vogn, bilstol og seng
![]()
Fort gjort å gå på shoppesmell med førstemann.. alt er jo så søtt og vi blir lurt til å tro det er veldig nødvendig å ha altDette er vår første, så har ingenting frå før. Men satsar på og kjøpe det meste bruk, kun spesielt bilstol og madrass som må vere nytt![]()

Fort gjort å gå på shoppesmell med førstemann.. alt er jo så søtt og vi blir lurt til å tro det er veldig nødvendig å ha alt![]()

Samme!! Hadde så mye unødvendig dritt til de to første.. man blir så påvirket og lurt som førstegangs om alt man «trenger»... kommer ikke til å ta ut babypakker rundt om heller.. blir jo så vanvittig mye søppel i tillegg til den ene tingen i pakken som er nyttig. Da kjøper jeg heller det som jeg trenger.
De skal jeg også droppe. Så mye ræl!