utstyr til lille

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Har dere mye fra før, eller må dere kjøpe alt?

Har ingenting, da jeg solgte alt for 8 år siden :P har et håp om å finne mye brukt (miljøperspektiv), men bilstol og madrass skal kjøpes nytt :)

Barna mine er 4 og 1.5 år så de er fortsatt små så har heldigvis alt :) Tror jeg bare kommer til å kjøpe inn små ting (gulpekluter, smokker osv om det trengs etter fødsel).

Har dere mye fra før, eller må dere kjøpe alt?

Har ingenting, da jeg solgte alt for 8 år siden :p har et håp om å finne mye brukt (miljøperspektiv), men bilstol og madrass skal kjøpes nytt :)

har gitt bort alt :confused: men håper vi kan arve litt fra venner og kjente :) tenker jeg kommer til å kjøpe vesentlig mindre nå enn første gangen. Første gang trodde jeg at jeg trengte all slags greier :p Nå med nr tre blir det typ vogn, bilstol og seng :D

Har det meste etter lille som er to år. Men vet derimot hva ekstra jeg skal unne meg denne gang! :shy:

-Vippestol så jeg får dusja mens jeg er alene med mini.. samboer mente vi ikke trengte det sist. Bare tull!

-En trille, babyzen yoyo ellee hva den heter. Til reise og små byturer.

-Mosekurv

- Babynest

Her må alt kjøpes siden det er den første, men satser på å finne mye brukt. Håper å få overtalt sambo til å bruke tøybleier, og ellers prøve å begrense oss

har gitt bort alt :confused: men håper vi kan arve litt fra venner og kjente :) tenker jeg kommer til å kjøpe vesentlig mindre nå enn første gangen. Første gang trodde jeg at jeg trengte all slags greier :p Nå med nr tre blir det typ vogn, bilstol og seng :D
Samme!! Hadde så mye unødvendig dritt til de to første.. man blir så påvirket og lurt som førstegangs om alt man «trenger»... kommer ikke til å ta ut babypakker rundt om heller.. blir jo så vanvittig mye søppel i tillegg til den ene tingen i pakken som er nyttig. Da kjøper jeg heller det som jeg trenger.

Dette er vår første, så har ingenting frå før. Men satsar på og kjøpe det meste bruk, kun spesielt bilstol og madrass som må vere nytt :joyful:

Dette er vår første, så har ingenting frå før. Men satsar på og kjøpe det meste bruk, kun spesielt bilstol og madrass som må vere nytt :joyful:
Fort gjort å gå på shoppesmell med førstemann.. alt er jo så søtt og vi blir lurt til å tro det er veldig nødvendig å ha alt :hilarious:

Vi har alt etter storebror. Blir det jente så kjøper vi sikkert litt kjoler og skjørt. Ellers ønsker jeg ny vogn da jeg ikke er fornøyd med emmaljungaen og kanskje en vugge til stuen ☺️ storebror trenger nok ny bilstol til mai så da får lillesøsken Arve stolen hans siden den er helt ny

Første , så har ingen ting fra før , men gleder meg til å starte etter uke 12 å se på ting :smiley-bounce016:Heartbigred

Har mye fra sist, men mye lånte vi fra svigersøster som har termin i november, så nå må vi kjøpe en del selv, satser på å finne brukt det som kan kjøpes brukt :)
Men vi trenger i alle fall
- vippestol
- baby gym
- elastisk bæresjal
- bæresele
- bilstol av den minste typen

Det er vår første då vi må kjøpe alt! Heldigvis får vi mye av begge søsterne våre :joyful:

Da vi solgte alt i sommer må alt inn nytt. Men det blir en del arv og brukt.
det jeg må ha er vogn, bilstol, vippestol, baby og småbarn del til tripp trapp stol, babyseng, stellebord, babynest og bæresele.
Blir nok litt mer begrensning ellers. Kjøpte litt mye av alt til første:playful:

Samme!! Hadde så mye unødvendig dritt til de to første.. man blir så påvirket og lurt som førstegangs om alt man «trenger»... kommer ikke til å ta ut babypakker rundt om heller.. blir jo så vanvittig mye søppel i tillegg til den ene tingen i pakken som er nyttig. Da kjøper jeg heller det som jeg trenger.

hahah, ja, blir flau av å tenke på det :hilarious: De skal jeg også droppe. Så mye ræl!

Back
Topp