utstyr til den lille

LF_91

Forelsket i forumet
Noen som har tenkt på det?[:)] evt. vogn type/merke?
har selv sett på Maxi-Cosi Mura. Synes dn ser stilig ut[:D]
mn så har jeg jo vogn fra før da... Simo kombivogn svart 2006 modell. men har såå lyst på ny[8D]

Ting vi må ha er:
- Bilstol
- Seng
- Stellebord
- vippestol
- klær/kluter etc. (har jo masse klær hvis det blir jente sefølgeli)
Glemte en ting!! må jo ha søskenbrett til vogn[:D]

Aner ikke[&:] den ser litt "rar" ut ja... kanskje noen andre såm veit eller har/kjenner noen såm har denne vogna[:D]
synes også sittedelen ser litt liten ut med tanken på at når barnet blir en 2 år og skal sitte i vogn noen ganger[:)]

Hvilken vogn og bilsete har du da?[:)] 

må ha vogn,solgte den blå simon vi hadde til malin[:)]
må ha: vogn(har lyst på emmaljunga en av de nye fargene)[:)]
         voksipose
         klær,hvis det blir gutt..
         gulpekluter
         sengetøy til vogn og seng hvis gutt
         evt.ny madrass til senga
         må jo ha søskensete/brett og da..

det jeg kommer på i farten[:)]

Vi trenger bare bilsete. Og så lurer vi litt på en tvillingvogn. Det vil jo bare bli for en stund, så kanskje det er best å bare ha en trille til gutten og vogna til baby? Seng, klær og utstyr har vi etter lillegutt. Vi har også en del kjoler faktisk! Fikk beskjed på ultralyd om at det ble jente, så vi handlet noen kjoler, strikket noen og fikk en del. Litt overrasket da det på ul i uke 38 kom beskjed om at det var gutt!

Vi har heldigvis mesteparten av utstyr fra før, men må likevel ha
- bilstol
- stellekommode
- sånn liten kurv til å legge i sprinkelsenga
- og vurderer elektrisk brystpumpe denne gangen.

Trenger egentlig det meste..
-Har vognene storebror brukte - men nå må vi uansett ha tvillingvogn.
-Solgte det første setet hans, så trenger to nye.
-Trenger en sprinkelseng.
-1-2 vippestoler.
-Bæresjal eller sele.
-Ståbrett til vognen.
-Kanskje sammenleggbart stativ til stellebord/badebalje. Har stellekommode fra sist - men vi har flyttet siden da og har ikke plass til den på badet lenger.

Vi har det meste fra forrige gang. Men kommer til å kjøpe en ny bilstol (var ikke fornøyd med den forrige) og så trenger jeg en voksipose.

ORIGINAL: Nnem

Har ikke sett på noe. Har utstyr etter førstemann. Det eneste blir evt klær.

Samme her[:)]

Vil ha en vugge av en eller annen slags tror det blir hengevugge
Håper min søster blir gravid så hun kan få min vippestol har en baby bjørn, men vil ha en av de nye fargene, hun er ikke så nøye på det[8D]
Ny seng til storebror tror jeg
Bag til vognen, brukte ikke bag til storebror for hadde en annen vogn første tiden
ståbrett, tror ikke det blir søskenvogn her
og så en vogn til storebror som han kan bruke hvis vi er 2 voksne og skal langt

Vi trenger ingenting. Har vogn, bilstol, bæresjal, stellematte, badebalje... Og masse klær hvis det blir jente. Så hvis det blir gutt må vi kjøpe litt guttete klær, sengesett og tepper. [8D]

Har litt lyst å kjøpe ny seng. Den vi har ble kjøpt inn til meg i sin tid og det har ligget 6 barn i den (bytta madrass, da). Meeen, er jo litt bortkastet, for dette blir vårt siste barn. Den vi har overlever nok et barn til. [8D] Har også veldig lyst på Leandervugge eller baby-hengekøye. Det kan jo selges etterpå uten noe større tap, så ansje. Eller kanskje jeg sparer på det jeg får barnebarn eller noe. [8D]

Huff.. Har ingenting jeg. Men, skal bli moro å handle det da:=) Selv om det blir litt mye penger.. :) Gleder meg!

Vi har ingenting vi...
Så har må vi skaffe ALT...[:)]
Gleder meg masse til vi skal begynne å handle inn[:D]

ORIGINAL: Mamman til Luan

Vi har det meste fra forrige gang. Men kommer til å kjøpe en ny bilstol (var ikke fornøyd med den forrige) og så trenger jeg en voksipose.

samme her[:D]

Vi har ingenting,siden det er vårt første barn. :) Dere som har barn fra før. Kan dere ikke komme med tips til hva som er ett must eller en slags handleliste?? Det hadde vært kjekt syns jeg! for oss førstegangsfødende!? :)

Vi heller har ingenting... bare en vugge som jeg brukte når jeg var liten :)
Hadde vært kjempefint om dere som har barn fra før hadde komt med en liste til oss førstegangsfødende om ting en MÅ ha klar til barnet kommer. Hva som er praktisk osv.

Har d meste etter nr 1 så trenger ikke å kjøpe så alt for mye denne gangen,eneste er vell sånn vognbrett=)

Vi har bare vuggen som jeg lå i da jeg var liten! Tippoldefaren min som har laget, så de fleste fra storesøstra til oldemor og nedover har ligget i den [:D]
Ellers har vi ikke noe i det hele tatt!![&:] Ikke så mye som en klut! Hehe, men det blir morsomt å handle inn ja! (trenger bare litt større leilighet først, har ikke plass til så mye her!)

Back
Topp