Utstyr til den lille :D:D

*EnSolstråle*

Elsker forumet
Søskenbarnet mitt har masse babyutstyr, så får låne mye av henne [:)] Sparer mange tusen kr på det [:)]
Så hos henne får vi låne:
-sprinkelseng
-bilstoler til ungen skal slutte med det + pute til større barn
-babybjørn bæresæle
- vippestol
- vugge
- voksipose til 3000kr [:)][:)]
- tisselaken 
-pledd
- bæremeis til 5000 kr
-brystpumpe til meg.
- m.m

Så det vi skal kjøpe:
- vogn
- stellebord
-komode

Kjekt med familie som har alt [:)][:)] Er så glad [:)][:)]

Det er jo kjempe gunstig da [:D][:D]

Så deilig da[:D]
Nå har jeg d meste fra tidligere,så denne gangen slipper jeg å kjøpe så mye[;)]

Her spanderer kommunen barnevogn til oss[:)] Ellers gleder jeg meg SINNSYKT til å shoppe babyutstyr jeg da...[;)]

ORIGINAL: elink

Her spanderer kommunen barnevogn til oss[:)] Ellers gleder jeg meg SINNSYKT til å shoppe babyutstyr jeg da...[;)]

Høø aldri hørt om[8D]Hvorfor d? men så deilig da å slippe den utgiftsposten[;)]

ORIGINAL: *Laila*

Fordi vi bor i en rik kommune med få innbyggere (de vil ha flere!!!) derfor "lurer" de blivende foreldre med gratis barnevogn[:D] Skulle vi finne på å bygge eller kjøpe hus her sponser de oss med et ganske stort beløp også, 60-70.000 kr var det for noen år siden hvertfall.

Får se om vognen passer oss da, ellers går det jo an å selge den.

Denne gangen har vi også det meste fra før, siden mini bare er 11 mnd. Men vi må ha søskenvogn og ny sprinkelseng.

Genialt og arve, blir utrolig dyrt om man skal kjøpe alt nytt. Vi fikk også mye fra søsteren min når vi fikk førstemann. Eneste man skal være obs på med bilstoler er at de ikke må være eldre enn 5 år.

ORIGINAL: *Laila*

Fordi vi bor i en rik kommune med få innbyggere (de vil ha flere!!!) derfor "lurer" de blivende foreldre med gratis barnevogn[:D] Skulle vi finne på å bygge eller kjøpe hus her sponser de oss med et ganske stort beløp også, 60-70.000 kr var det for noen år siden hvertfall.

Får se om vognen passer oss da, ellers går det jo an å selge den.

Det er noe annet en Trysil ja, her vil de ha alle som bor i utkant trysil vekk. Så her legger de ned barnehager, skoler og øker eiendomsskatt. Jippi

så bra,da sparer dere masse penger[;)][;)]

Back
Topp