utstyr til de små :)

dina1988

Blir kjent med forumet
har dere begynt å handle inn klær, vogn,seng o.l?

Hvor mye klær skal dere ha i 50 og 56?

:)
 
Vi har det meste etter storebror og kommer nok til å kjøpe veldig lite utstyr! Men denne gangen får vi sannsynligvis jente og etter 3d ultralyd om 1,5 uke så skal jeg kjøpe inn masse jenteklær! Tørr ikke kjøpe så mye før, i fall det er en liten gutt allikevel :-)

Edit: Når jeg sier at jeg ikke tørr å kjøpe så mye jenteklær ennå så lyver jeg vel litt:-)  I de minste størrelsene har jeg kjøpt 1 dress, 1 bukse, 5-6 bodyer og 2 kjoler:-)
 
Har ikke handlet inn noe enda.. bare en body! Venter litt tenker jeg.. Dessuten tror jeg vi får mye også!
 
Vi har både arvet litt klær og kjøpt selv. tror vi har nok i str 50/56 siden vi helt sikkert kommer til å få litt klær når lillegull kommer:-)
 
har stort sett alt etter storesøster :) Venter jente, så klær kan også brukes på nytt. Kjøper litt nye likevel da ;)
Så må vi ha ei til grindseng eller vugge, siden storesøster bruker grindsenga si enda (hun er 1.5 år). Håper å finne noe brukt til en grei pris, siden storesøster uansett skal over i juniorseng etter hvert.
 
Har ikke kjøpt noe enda, men kommer til å kjøpe inn litt ulltøy i 50/56. Forrige barn kom i oktober, så garderoben klaffer ikke helt til iskald vi termåned. Har jente fra før og tror det blir en jente igjen, så da har vi det meste. Blir ny bilstol, da.
 
Back
Topp