Utstyr til barn nr. 2

Bebbis

Blir kjent med forumet
Heisann, venter vårt andre barn og lurer på hvilket utstyr dere ikke klarte dere uten med nr. 2?

Førstemann er nesten 3 år når den lille ankommer. Vi har jo det meste fra før, men har solgt unna de fleste store møblene. Alt fra lekegrind, babygym ol. :)
 
Bæresele eller sjal var nødvendig her, hadde storebror på 5,5 år, og han likte å være oppi skogen, der det ikke er sti til vognen :) så mye bæring :happy:
 
Bæretøy! Elsker vevd sjal!
 
Heisann, venter vårt andre barn og lurer på hvilket utstyr dere ikke klarte dere uten med nr. 2?

Førstemann er nesten 3 år når den lille ankommer. Vi har jo det meste fra før, men har solgt unna de fleste store møblene. Alt fra lekegrind, babygym ol. :)

Vugge ved siden av vår seng, en babybjørn. Brukt fra dag 1. Og bæresele, med regntrekk. Og nyfødtsete i stokkestolen. Vippestol.

Stellebord hadde vi ikke, hadde matte på gulv eller kommode.
Ikke lekegrind heller.
 
Jeg var veldig fornøyd med å ha søskenvogn til de to eldste, så det har jeg kjøpt nå også
 
Det er 7 år mellom første og andre, så naturlig nok hadde vi kvittet oss med omtrent alt, husker også at vi hadde endel bomkjøp som vi overhodet ikke trengte. Med nummer to som nå er 14 mnd kjøpte vi alt nytt/brukt, så vi har det meste. Men hadde ingen bomkjøp denne gangen, ser at vi må nok supplere litt. Men det vi ikke hadde til første som jeg virkelig innså gleden av med nummer to, var bæresjal, og bæresele (hadde sele til eldste også men den var fæl). Og bedsidecrib, så fantastisk deilig.
 
Til nr. 2 kjøpte vi Natures sway(vuggehengekøye), den ble vi utrolig glad i! :happy:
 
Back
Topp