Utstyr til baby

teddy

Flørter med forumet
Hvilken butikk er den beste på barneutstyr?
Jeg syns barnas hus er litt dyr

Det aller meste av barneutstyr kan kjøpes brukt på Finn eller på egne bruktbutikker som Loppeliten. Det er det billigste og best for miljøet ;)

Kjøpte vogn og bilstol på den lille barnebutikken på Skedsmo (vi sjekket nøye alle nettsider, og de hadde pakken vi ønsket billigst - ellers prismatcher de uansett), men ellers er min erfaring at alt er billigere på nett. Mimmis og Jollyroom feks har regelmessig rabattkoder for 100-300kr avslag på ordre som kan brukes i tillegg på allerede nedsatte varer, så vi har brukt dem mye :)

Jeg kommer ikke til og kjøpe vogn og bilstol brukt
Kan forstå bilstol, men vogn er ikke noe problem å finne i veldig god stand brukt. Vi har kjøpt brukt av begge.

Ang. bilstol ser vi på produksjonsår og på isoporen inni og at den er hel. Ellers at den også kan vaskes. Gått for de som har vært best i test. Slitemerker i plasten er én ting, men hvis plastikken har blitt hvit og skulle vært svart er det et svakt punkt. Da skal man ikke kjøpe den. Stort sett stoler som maks er ett år gamle har vi kjøpt. Har varsel på og følger med på hva prisen ligger på. Så har vi fått skikkelig god pris på våre stoler, alle i topp stand.

Ellers kan du legge de inn med varsel på Prisjakt. Så følger du med på de virkelig gode tilbudene. Hvor det settes ned med minst 1000 kr. Gjerne 1500 eller mer.

Barnevogn er virkelig null problem å finne i god stand brukt. Vi har også fått flere gratis som mannen har fiksa litt på og solgt for 2-3500 kr. pr. stk, så vi har gått i null på vogn.

Back
Topp