Utstyr til baby

Av stelleprodukter ja ;) men som sagt,det er jo etter mine erfaringer ;)
Var ikke noe vondt ment.. ;)

Hva slags stelleprodukter tenker du på da?

Sist hadde vi kjøpt inn 2 forskjellige badeoljer, 2 sinksalver, en shampoo, en lotion, solkrem- som var helt unødvendig i februar.. pluss noen andre kremer..
Vi hadde også kjøpt baby q- tips- kjekt å ha til å rense rundt navelen.
Kuldekrem hadde vi også siden han ble født på vinteren...

Tja.. Jeg vil jo si at en trenger litt mer enn babyolje og sinksalve da ;)
Men det er jo mine meninger og erfaringer ;) hihi

Ups.. Kom ikke opp begge innleggene i denne quoten :-/ trodde begge to ble quotet siden det var quota fra før av..

Min erfaring er at man trenger babyolje og potetmel-har til gode å bruke andre stelleprodukter;-)

Hva slags stelleprodukter tenker du på da?

Sist hadde vi kjøpt inn 2 forskjellige badeoljer, 2 sinksalver, en shampoo, en lotion, solkrem- som var helt unødvendig i februar.. pluss noen andre kremer..
Vi hadde også kjøpt baby q- tips- kjekt å ha til å rense rundt navelen.
Kuldekrem hadde vi også siden han ble født på vinteren...

Jeg liker å ha Ritland salva til å kunne bruke til "alt" , god å tykk salve som jeg synest er god til å smøre på stumpen når den ikke er sår, sån til vanlig bruk etter bleieskift :)
Aderma sin spray salve til såre stumper (fynker som bare det! Hvertfall har den gjort det på mine)
En god lotion synes jeg er veldig godt å ha :) babyolje til å ha i badevannet :)
Har også en annen aderma krem (husker ikke navnet) til over-alt-på-kroppen til tørr evnt irritert hud ;)

Litt av det jeg liker å ha da ;) hihi

Jeg liker å ha Ritland salva til å kunne bruke til "alt" , god å tykk salve som jeg synest er god til å smøre på stumpen når den ikke er sår, sån til vanlig bruk etter bleieskift :)
Aderma sin spray salve til såre stumper (fynker som bare det! Hvertfall har den gjort det på mine)
En god lotion synes jeg er veldig godt å ha :) babyolje til å ha i badevannet :)
Har også en annen aderma krem (husker ikke navnet) til over-alt-på-kroppen til tørr evnt irritert hud ;)

Litt av det jeg liker å ha da ;) hihi

Kjekt med tips :-) Min sønn har aldri plaget av å være tørr- var han sår så smurte vi han med sinksalve. har en salve nå som heter initinol- den funker som bare det :-)

Kjekt med tips :-) Min sønn har aldri plaget av å være tørr- var han sår så smurte vi han med sinksalve. har en salve nå som heter initinol- den funker som bare det :-)

Ja,er veldig kjekkt ;)
Ble selv tipsa om den spray salven. Og jeg hadde aldri trodd den skulle fynke sååå bra! Ble rett å slett meget imponert ;) hihi

Heldig som har sluppet det :)
Mine minste har vært plaget med tørr hud.. :( ikke noe særlig gøy for de..

Wow, skjønner at det er mye jeg kommer til å trenge av utstyr ja <3 godt å ha en lillesøster med en gutt og en jente, kanskje man kan arve litt :)

VI har vippestol, seng, vogn, bilsete, kurv som baby kan sove i når den er baby i stua ( den brukte jeg når jeg var baby og sønnen min brukte den ). og mer ..
Vi trenger ny madrass, en voksipose til og jeg har lyst på en lekegrind denne gangen. Som babyen kan ligge og senere leke i med babygymen.
Gleder meg til å handle inn! :)

jeg trenger nok det meste ... hadde jo ingen planer om å få en baby nå så jeg hadde gitt bort nesten alt jeg hadde til venninder som har fått baby..

det jeg trenger er:
- stellebor
- seng
- elastisk bæresjal og vevd bæresjal
- bilsete
- vogn
- sengetøy
- klær
- stelleprodukter (salver, såper etc)
- kluter, gulpekluter osv
- tøybleier
- vugge
- lekegrind
- babycall

hmm.. kommer ikke på mere i farta.. men dukker sikkert opp en duppeditt eller to som jeg sikkert trenger :P

Vi trenger ny vogn, den gamle er i bruk som sovevogn i bhg og har egentlig gjort nytten sin når den er ferdig der.
Jeg ønsker også en nye vognpose, avhengig av hvilken vogn vi kjøper ny så blir den gamle posen muligens litt diger (har voksi classic)
Trenger kanskje også en kurv til å ha i stuen for soving på dagtid, litt nye klær for vi lånte mye sist, + at det er sommer når neste kommer, da var det vinter...
Kanskje et bæresjal, eller iallefall spedbarnsinnlegg til ergobaby'en.
Ellers har vi resten.

Vi trenger vogn, sprinkelseng og vippestol i allefall.

Trenger også en del klær hvis vi får motsatt kjønn av det vi har fra før.

Har en 2008 modell urban jungle fra før, men ikke bagdelen.
Så trenger bagvogn, og siden vi får barn på sensommeren trenger vi en vogn med både bagdel og sportsdel, for jeg syns urban jungle vogna er for åpen til å begynne å bruke sportsdelen midt på vinteren. pluss at jeg ikke vil ha babyen med ansiktet fra meg så tidlig.
Bagdelen man får til er mye mindre enn den vi hadde til junior. Med junior byttet vi til sportsdelen når han var ca 5 mnd, hadde da emmaljunga edge duo combi.

Han hadde vellpasset den lenger enn til han var 5 mnd? :p vi hadde vell bagdelen på den vogna til barnet vårt var 14 mnd..:p brukte sportsdelen innimellom da, om han skulle være våken på turen..:)

Jeg husker knapt hva jeg har jeg...Vi har nettopp flytta til og med, så burde ha oversikt :D Men ja, jeg veit jo at jeg skal ha både vognpose, bagdel til vogna, saueskinn +++, men aner bare ikke hvor... :whacky011

Nytt bilsete trenger vi dog, ga bort mitt. Og denne gangen SKAL jeg ha med base...!

Han hadde vellpasset den lenger enn til han var 5 mnd? :p vi hadde vell bagdelen på den vogna til barnet vårt var 14 mnd..:p brukte sportsdelen innimellom da, om han skulle være våken på turen..:)
Byttet ikke til sportsdelen når han var 5 mnd pga av at bagen var for liten, men fordi han ikke ville ligge lenger, satte seg opp i bagen. Bagen til emmaljunga vogna kunne vi sikkert brukt i ett år til hvis man tenker på lengden.

Back
Topp