Oboy!
Gift med forumet
Av stelleprodukter??
Av stelleprodukter ja men som sagt,det er jo etter mine erfaringer
Var ikke noe vondt ment..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av stelleprodukter??
Av stelleprodukter ja men som sagt,det er jo etter mine erfaringer
Var ikke noe vondt ment..
Hihi! en finner alltids ut av det litt info her og der og pluttselig finner en noe som passe seg og sine
Tja.. Jeg vil jo si at en trenger litt mer enn babyolje og sinksalve da
Men det er jo mine meninger og erfaringer hihi
Ups.. Kom ikke opp begge innleggene i denne quoten :-/ trodde begge to ble quotet siden det var quota fra før av..
Hva slags stelleprodukter tenker du på da?
Sist hadde vi kjøpt inn 2 forskjellige badeoljer, 2 sinksalver, en shampoo, en lotion, solkrem- som var helt unødvendig i februar.. pluss noen andre kremer..
Vi hadde også kjøpt baby q- tips- kjekt å ha til å rense rundt navelen.
Kuldekrem hadde vi også siden han ble født på vinteren...
Jeg liker å ha Ritland salva til å kunne bruke til "alt" , god å tykk salve som jeg synest er god til å smøre på stumpen når den ikke er sår, sån til vanlig bruk etter bleieskift
Aderma sin spray salve til såre stumper (fynker som bare det! Hvertfall har den gjort det på mine)
En god lotion synes jeg er veldig godt å ha babyolje til å ha i badevannet
Har også en annen aderma krem (husker ikke navnet) til over-alt-på-kroppen til tørr evnt irritert hud
Litt av det jeg liker å ha da hihi
Kjekt med tips Min sønn har aldri plaget av å være tørr- var han sår så smurte vi han med sinksalve. har en salve nå som heter initinol- den funker som bare det
Vi trenger vogn, sprinkelseng og vippestol i allefall.
Trenger også en del klær hvis vi får motsatt kjønn av det vi har fra før.
Har en 2008 modell urban jungle fra før, men ikke bagdelen.
Så trenger bagvogn, og siden vi får barn på sensommeren trenger vi en vogn med både bagdel og sportsdel, for jeg syns urban jungle vogna er for åpen til å begynne å bruke sportsdelen midt på vinteren. pluss at jeg ikke vil ha babyen med ansiktet fra meg så tidlig.
Bagdelen man får til er mye mindre enn den vi hadde til junior. Med junior byttet vi til sportsdelen når han var ca 5 mnd, hadde da emmaljunga edge duo combi.
Byttet ikke til sportsdelen når han var 5 mnd pga av at bagen var for liten, men fordi han ikke ville ligge lenger, satte seg opp i bagen. Bagen til emmaljunga vogna kunne vi sikkert brukt i ett år til hvis man tenker på lengden.Han hadde vellpasset den lenger enn til han var 5 mnd? vi hadde vell bagdelen på den vogna til barnet vårt var 14 mnd.. brukte sportsdelen innimellom da, om han skulle være våken på turen..