Utstyr til baby - kjekt å ha

Vitti

Første møte med forumet
Venter barn nr 3, en jente, og blir spurt av foreldre/svigerforeldre hva vi ønsker oss til babyen. De vil gjerne kjøpe noe "ordentlig" men vi er usikker på hva vi skal si. Vi føler vi har "alt" etter hvert og vil ikke fylle huset med dill, men de står på sitt, klart den nye babyen også må få noe!

Har noen tips til noe vi kan ønske oss?
Er det noen som har noe babyutstyr de føler som har gjort skikkelig nytte eller er kjekt å ha?
 
Babybjørn vippestol. Eneste vippestolen som duger!
 
Tripptrapp med sete, junge/vippestol med vibrering, babynest, bæresele?
 
Vippestol (babybjørn), gavekort på nyfødtfotografering, bilsete, babynest, vognpose, tripp trapp med nyfødtsete, bedside seng?
 
Tripp trapp med newborn, skikkelig ammepute, ergobaby 360 bæresele med nyfødtinnlegg.
 
Bilstol, mener bilstoler har holdbarhet på 5 år så hvis de to andre barna har brukt det dere har er det kanskje greit å bytte ut?

Vippestol, en god bæresele, elektrisk pumpe med flasker og annet tilbehør? Tripp trapp stol?
 
Falt litt for idéen om fotografering som et par av dere foreslo, det har jeg ikke tenkt på engang. Ellers er jo bilsetet nesten 5 år gammelt, men hadde et håp om at det kunne brukes et år til.
 
Falt litt for idéen om fotografering som et par av dere foreslo, det har jeg ikke tenkt på engang. Ellers er jo bilsetet nesten 5 år gammelt, men hadde et håp om at det kunne brukes et år til.

Ville byttet bilsete dessverre ;)
 
Falt litt for idéen om fotografering som et par av dere foreslo, det har jeg ikke tenkt på engang. Ellers er jo bilsetet nesten 5 år gammelt, men hadde et håp om at det kunne brukes et år til.

Bilstoler har holdbarhetstid lengre enn 5 år, det er kun om du skal kjøpe brukt du ikke bør kjøpe et 5 år gammelt sete fordi man da kanskje skal bruke det en stund og til flere barn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Falt litt for idéen om fotografering som et par av dere foreslo, det har jeg ikke tenkt på engang. Ellers er jo bilsetet nesten 5 år gammelt, men hadde et håp om at det kunne brukes et år til.
Holdbart 8-9 år.. Men man skal aldri kjøpe et brukt sete som er gamlere enn 5 år :) jeg hørte med trygg trafikk siden storebror her er 7 år snart.. De mente jeg kunne bruke det setet til lillesøster (de brukes jo så kort tid disse babysetene)
 
Bedside crib
Bæresele
Lille lam ulldresser
Babynest
Nytt bilsete
Hjemmestrikka ulltepper i Rauma ull :)

De beste tinga her :)
 
Falt litt for idéen om fotografering som et par av dere foreslo, det har jeg ikke tenkt på engang. Ellers er jo bilsetet nesten 5 år gammelt, men hadde et håp om at det kunne brukes et år til.
Du kan fint bruke setet et år til:)
 
Doomoo ammepute kan jeg absolutt anbefale, har brukt min i 6måneder nå og er blitt veldig glad i den :)
 
Ammepute, bedside crib, lekematte, bæresele (Ergobaby 360 f.eks), sengetøy, håndklær, bilsete, vogn, vognpose. :)
 
Back
Topp