Utstyr t baby..:)

Har vært å sett på en del vogner nå, og falt skikkelig for Emmaljunga edge duo. Bafen var romslig, og systemet for å klikke på bagen og sittedelen var genialt! Anbefaler dere å gå å få den demonstrert. Her i Trondheim er det vel kun Bebito som har den. Ble skikkelig forelska, men prisen er dyr også da, satser på gode tilbud på nyåret, når de nye modellene kommer. Spennende er det hvertfall!![:)] Synes ellers at Brio kombi hadde for smal bag etter min smak, Simo kombi var veldig grei, men de har ikke forandret seg på mange år! Så Emmaljunga er den jeg har falt mest for[;)] Men det er jo en smakssak!! Bra vi har valget!!

ORIGINAL: Camilla_21

Har vært å sett på en del vogner nå, og falt skikkelig for Emmaljunga edge duo. Bafen var romslig, og systemet for å klikke på bagen og sittedelen var genialt! Anbefaler dere å gå å få den demonstrert. Her i Trondheim er det vel kun Bebito som har den. Ble skikkelig forelska, men prisen er dyr også da, satser på gode tilbud på nyåret, når de nye modellene kommer. Spennende er det hvertfall!![:)] Synes ellers at Brio kombi hadde for smal bag etter min smak, Simo kombi var veldig grei, men de har ikke forandret seg på mange år! Så Emmaljunga er den jeg har falt mest for[;)] Men det er jo en smakssak!! Bra vi har valget!!

Tror 2007 modellene av Emmaljunga har kommet i butikk allerede. Jeg har litt lyst på city crossen og så på den forrige uke. 2006 modellen hadde de iallefall vært utsolgt
siden juni så tviler på den kommer på salg..[&o] De holdt på å sette opp nye vogner i butikken, så jeg regner med det var 2007 modellene.

Jeg har sett på alt mulig til baby snart...men har ikke kjøpt noe enda...men min mamma der imot hun har kjøpt en liten dress med sko og lue...kjeeeeeempe søtt!! Men hun fikk beholde det litt til. [:D] Jeg vil ikke ha det enda...for da går dagene enda saktigere.... *puh* [:o] Men håper at de går fort snart... [:)]

Back
Topp