Utstyr og klær :)

Anbefaler å se etter barneklær på Lindex. Veldig mye fint der. Har handlet mye der til gutten min :)

Var innom der i dag. Men det var litt tomt på hyllene der nå.. :) Får prøve en annen butikk en dag ;) Takk for tips!

Har kjøpt bilstol og mest sannsynlig vogna også. Den kjøper jeg av en kollega som så vit har brukt den til sitt barn. Her blir det emmaljunga edge duo fra 2012. Glede meg t og hente den i mårra vest eg får kjøpe den da :p Har resten etter de andre to barna, men kan hende vi må kjøpe senga, for den lånte vi av søstera mi til de andre og nå har hun lånt den til andre.....

Anbefaler å se etter barneklær på Lindex. Veldig mye fint der. Har handlet mye der til gutten min :)
Enig! Lindex har mye fint og ikke bare typisk babyblå/babyrosa. De har rett og slett alle farger, uavhengig av kjønn (Ok, kanskje ikke så mye rosa/lilla til gutt, men dog ;) )

Har fått vogna og stellebord i hus, og bilstolen er bestilt:)
Sprinkelsengen står hos foreldrene mine, og moseskurven står hos besta. Ellers har vi jo fått litt småting, og blir sikkert å kjøpe litt mer tøy og sånn når vi har vært på oul:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har bestilt en vogn, men nå vurderer jeg å skaffe meg 4moms også. Tenker at det kan være kjøpesentervognen som alltid ligger i bilen siden den er liten + enkel å slå sammen ettersom den gjør det av seg selv om du trykker på en knapp :-) Så kan den andre bare stå i garasjen og brukes til turer osv :-) Frister veeeeldig, 90% for og 10% mot :p

Back
Topp