Babylykke81
Glad i forumet
Da har vi bestilt en del av utstyret vi skal ha :0) Og det var så DEILIG å få gjort... Har hengt litt over meg ettersom at vi mangler ALT. Og siden jeg svimer av så mye i butikker, har jeg unngått butikker og gruet meg til vi måtte dra. Men i går var vi på en lokal, hyggelig butikk, og jeg fikk en stol å sitte i hele tiden. Vi var der i halv annen time og fikk kjempe god hjelp.
Dette er det vi fikk fikset i går:
Emmaljunga brown flowers, classic chrome understell. Tok også med stellebag i samme stil :)
Maxi Cosi bilstol, isofix - og med adapter som passer til understellet på vogna. Farge har vi ikke valgt ennå. Vi skal se en gang til på det når de får inn flere farger til utstillingen.
Baby Dan Sofie vugge, (inkl madrass, sengehimmel, sengekant, og sengesett):
Baby Bjørn vippestol. Fargen har vi ikke bestemt ennå:
Ellers ble det et lammeskinn til vognen, bilstolpose (som babyen skal sitte i. Den er god og varn, slik at man kan kle på pysj under posen hvis man er på besøk og barnet sovner i bilen på vei hjem. Så slipper man masse skifting av tøy.).Vi har også holdt av en Urban voksi pose til vognen. Jeg vil jo eeeegentlig ha denne fra Risa Rosa:
Så jeg må bare overtale mannen. Tror jeg skal få til det ;)
På ønskelisten står også denne sengen, Killi. Den skal vi se på neste helg.
Den kan trekkes ut til juniorseng, og grinden kan senkes.
Den er litt retro, først produsert på 40- tallet, men er nå i produksjon igjen. Syns den er lekker :0)
I dag har jeg gått gjennom alt av babytøy som vi har fått nytt og arvet, og skrevet opp hvor mye vi har i hvilke størrelser. Godt å få litt oversikt :0)
Gleder meg SÅÅÅ til å vite kjønn sånn at jeg kan handle litt klær selv. Har ikke handlet noe ennå bortsett fra et sett jeg brukte til å fortelle om graviditeten.
Mangler dere mye?
Dette er det vi fikk fikset i går:
Emmaljunga brown flowers, classic chrome understell. Tok også med stellebag i samme stil :)
Maxi Cosi bilstol, isofix - og med adapter som passer til understellet på vogna. Farge har vi ikke valgt ennå. Vi skal se en gang til på det når de får inn flere farger til utstillingen.
Baby Dan Sofie vugge, (inkl madrass, sengehimmel, sengekant, og sengesett):
Baby Bjørn vippestol. Fargen har vi ikke bestemt ennå:
Ellers ble det et lammeskinn til vognen, bilstolpose (som babyen skal sitte i. Den er god og varn, slik at man kan kle på pysj under posen hvis man er på besøk og barnet sovner i bilen på vei hjem. Så slipper man masse skifting av tøy.).Vi har også holdt av en Urban voksi pose til vognen. Jeg vil jo eeeegentlig ha denne fra Risa Rosa:
Så jeg må bare overtale mannen. Tror jeg skal få til det ;)
På ønskelisten står også denne sengen, Killi. Den skal vi se på neste helg.
Den kan trekkes ut til juniorseng, og grinden kan senkes.
Den er litt retro, først produsert på 40- tallet, men er nå i produksjon igjen. Syns den er lekker :0)
I dag har jeg gått gjennom alt av babytøy som vi har fått nytt og arvet, og skrevet opp hvor mye vi har i hvilke størrelser. Godt å få litt oversikt :0)
Gleder meg SÅÅÅ til å vite kjønn sånn at jeg kan handle litt klær selv. Har ikke handlet noe ennå bortsett fra et sett jeg brukte til å fortelle om graviditeten.
Mangler dere mye?