Utstyr i boks :0)

Babylykke81

Glad i forumet
Da har vi bestilt en del av utstyret vi skal ha :0) Og det var så DEILIG å få gjort... Har hengt litt over meg ettersom at vi mangler ALT. Og siden jeg svimer av så mye i butikker, har jeg unngått butikker og gruet meg til vi måtte dra. Men i går var vi på en lokal, hyggelig butikk, og jeg fikk en stol å sitte i hele tiden. Vi var der i halv annen time og fikk kjempe god hjelp.


Dette er det vi fikk fikset i går:

Emmaljunga brown flowers, classic chrome understell. Tok også med stellebag i samme stil :)



Maxi Cosi bilstol, isofix - og med adapter som passer til understellet på vogna. Farge har vi ikke valgt ennå. Vi skal se en gang til på det når de får inn flere farger til utstillingen.




Baby Dan Sofie vugge, (inkl madrass, sengehimmel, sengekant, og sengesett):





Baby Bjørn vippestol. Fargen har vi ikke bestemt ennå:




Ellers ble det et lammeskinn til vognen, bilstolpose (som babyen skal sitte i. Den er god og varn, slik at man kan kle på pysj under posen hvis man er på besøk og barnet sovner i bilen på vei hjem. Så slipper man masse skifting av tøy.).Vi har også holdt av en Urban voksi pose til vognen. Jeg vil jo eeeegentlig ha denne fra Risa Rosa:

 

Så jeg må bare overtale mannen. Tror jeg skal få til det ;)


På ønskelisten står også denne sengen, Killi. Den skal vi se på neste helg.
Den kan trekkes ut til juniorseng, og grinden kan senkes.
Den er litt retro, først produsert på 40- tallet, men er nå i produksjon igjen. Syns den er lekker :0)



I dag har jeg gått gjennom alt av babytøy som vi har fått nytt og arvet, og skrevet opp hvor mye vi har i hvilke størrelser. Godt å få litt oversikt :0)
Gleder meg SÅÅÅ til å vite kjønn sånn at jeg kan handle litt klær selv. Har ikke handlet noe ennå bortsett fra et sett jeg brukte til å fortelle om graviditeten.

Mangler dere mye?
 


Anik skrev:
Åi du var godt i gang! Deilig å ha det i boks da:) Mye fint. Hver gang jeg ser de risa rosa posen blir jeg helt syk. Men har jo en helt fin voksi pose så det føles så unødvendig, men tror ikke jeg klarer å stå i motemoticon

Nei har ikke begynnt med noe, har mye da så stresser svært lite med det....Må vite kjønn, først da jeg vet hva vi har og hva vi må ha:)


Var du hos G Martinsen? :D


G. Martinsen ligger vel i Drammen sentrum over Torget vest?
Denne ligger i Solbærelva, men det er mulig det er samme eiere :0) De hadde i hvertfall mye større butikk, så da fikk man sett en del... :0)

Nei, vi stresser i grunn ikke, men siden vi må ha absolutt alt, så er det greit å begynne å få noe på plass. Formen min er jo så ustabil også, og det blir neppe bedre etterhvert som jeg blir større, hehe... Så da var det godt å komme i gang.... Resten venter vi med til sommeren.
 
Så fine tinger!!

Vi har arvet litt klær, men har ellers ingenting klart. Har hele tiden tenkt at det er litt tidlig, men det begynner etter hvert å bli på tide å titte litt i alle fall.

Vi kommer ikke til å kjøpe alt nytt. Nesten ikke noe nytt vil jeg tro. Det er alt for dyrt. Men jeg følger med på "finn". Der legges det ut mange barnevogner :) Også kan det jo hende vi arver enda litt mer tinger. Er ikke så farlig med farger osv. Jenter kan godt bruke blått. Bare ting ikke blir alt for guttete. Det meste av babytøyet vi har fått nå er relativt nøytralt.

Vognposen du skal kjøpe var jo kjempefin:)
 
Deilig å få unna litt handling:) jeg var tidlig ute med å få vogna i hus:) Dere har jo fått gjort en hel del jo.. Den vognposen er nyyyydelig<3 er blitt helt forelska.. anbefaler deg å velge en nøytral farge da.. jeg tenkte lite på at det kunne komme motsatt kjønn som nr 2.. ganske kjipt å kanskje ikke få bruke den omigjen! :)>
 
Hvor har de sånne poser?
 
Hahahaha, jeg må le! Kunne ikke vi vært naboer og bare delt utstyr??
Den vogna sto på topp 3 her (skal mye til for å komme så høyt og de tre på topp hadde ganske dødt løp igrunn, men ble en tfk her). Alt det andre er ønsker eller allerede handlet inn her i huset
 


4hjerter skrev:
Hvor har de sånne poser?


Bare søk på risa rosa så dukker de opp
 


Frk.Careface skrev:
Deilig å få unna litt handling:) jeg var tidlig ute med å få vogna i hus:) Dere har jo fått gjort en hel del jo.. Den vognposen er nyyyydelig<3 er blitt helt forelska.. anbefaler deg å velge en nøytral farge da.. jeg tenkte lite på at det kunne komme motsatt kjønn som nr 2.. ganske kjipt å kanskje ikke få bruke den omigjen! :)>



Har du den posen? Lurer så på om den er så god og varm som den ser ut... :0) Hvis vi bestiller den tenkte jeg å høre med dem om det var mulig å bestille et trekk i en annen farge senere dersom det skulle komme en liten til i et annet kjønn :) Syns liksom de er søtest i farger :0)
 


~LillMi~ skrev:
Hahahaha, jeg må le! Kunne ikke vi vært naboer og bare delt utstyr??
Den vogna sto på topp 3 her (skal mye til for å komme så høyt og de tre på topp hadde ganske dødt løp igrunn, men ble en tfk her). Alt det andre er ønsker eller allerede handlet inn her i huset


Hehehehe... Festlig... :0)
Tydeligvis ganske lik smak ja.... (Har hatt litt mistanke om det en stund, hihi)
 


Babylykke81 skrev:


~LillMi~ skrev:
Hahahaha, jeg må le! Kunne ikke vi vært naboer og bare delt utstyr??
Den vogna sto på topp 3 her (skal mye til for å komme så høyt og de tre på topp hadde ganske dødt løp igrunn, men ble en tfk her). Alt det andre er ønsker eller allerede handlet inn her i huset


Hehehehe... Festlig... :0)
Tydeligvis ganske lik smak ja.... (Har hatt litt mistanke om det en stund, hihi)



Hehe, babyene våre kan hvertfall føle seg ganske hjemme hvis vi reiser på besøk til hverandre
 


Babylykke81 skrev:


Frk.Careface skrev:
Deilig å få unna litt handling:) jeg var tidlig ute med å få vogna i hus:) Dere har jo fått gjort en hel del jo.. Den vognposen er nyyyydelig<3 er blitt helt forelska.. anbefaler deg å velge en nøytral farge da.. jeg tenkte lite på at det kunne komme motsatt kjønn som nr 2.. ganske kjipt å kanskje ikke få bruke den omigjen! :)>



Har du den posen? Lurer så på om den er så god og varm som den ser ut... :0) Hvis vi bestiller den tenkte jeg å høre med dem om det var mulig å bestille et trekk i en annen farge senere dersom det skulle komme en liten til i et annet kjønn :) Syns liksom de er søtest i farger :0)



Nei har ikke den posen. Tenkte sånn generelt:) Jeg har absolutt ingenting kjønnsnøytralt etter storesøster så jeg må begynne helt på nytt nå;) hehe Men om det går an å bytte trekk senere så er jo det helt genialt:) Tror nok de er gode og varme, eneste må jo være at de ikke er vindt tette eller vannavstøtende. Men det gjør jo ingenting viss en er flink å bruke trekk på vogna. Men posen hadde passet perfekt oppi den hvite city bagen min, og senere i den blå citycrossen. Men vet ikke om jeg tør handle lyseblått. Tenk om jenta kommer som nr3 igjen;p Enig med deg at de er finest i farge:))
 
Vi har jo en del fra før av da :
Simo kombi vogn, den er grå på farge, 2006 modell.
Maxi cosi bilstol uten base
BabyBjørn vippestol
Grindseng med rosa himmel og kant og sengklær i nøytrale farger.

Det jeg har kjøpt så langt er:
quinny vogn med bag, sportsdel og adapter til Maxi Cosi stolen
Leander vugge <3  Noe av det fineste jeg har sett :)))

Ønskeliste:
http://www.kenguruloftet.no/product?path=plone/webshop/ju-ju-be-stellevesker/jujube-stellevesker/Ju-Ju-Be-between/ju-ju-be-between-shadowwaltz
Har en svart enkel stelleveske, men ønsker meg denne, hvis den kommer inn igjen en gang.
sånn høystol som en kan bikke ned og da er det stol med bord
en eller annen form for stellebord. er litt i tvil hvilket, da vi ikke vet når huset er ferdig påbygd :)
Kommode til klær
Blir det jente har vi MASSE klær, men blir det gutt må jeg kjøpe mye nytt..

Vet ikke kjønn, og vil egentlig ikke vite heller, selv om jeg dør av nysgjerrighet..
 
Back
Topp