Utstyr - har dere begynt?

Kjøpte ny barnevogn i dag. Ellers så har vi det meste i fra storebror:-) klarte ikke å holde meg unna salget på pop da..kjøpte litt nye klær :-)

Har veldig mye fra førstemann, men skal kjøpe newborn til tripptrappstolen og maxicosi bilsete.

vi har kjøpt klær, kommode, sengetøy, stellematte, vippestol. er nå på utkikk etter seng, stokke tripp trapp med newborn sete. har fått bilstol og gå stol av min søster <3

Jeg har egentlig kommet ganske langt men er langt fra ferdig..

Barnevogn, sprinkel seng, stelle matte til komode, vippestol, baby carrier, klær som holder den første måneden, reiseseng som skal brukes til lekegrind, bade balje, stelle kremer og bade oljer. Ammepute og baby tepper..

Veldig fornyøyd med at jeg har utnytted mange januar salg tilbud :)

Hvor har du funnet de gode salgstilbudene da? (Vi har for øvrig ikke gått til anskaffelse av noe. Har såvidt prøvd meg på å se etter babyklær, men kapitulerer etter fem minutter.)

Hvor har du funnet de gode salgstilbudene da? (Vi har for øvrig ikke gått til anskaffelse av noe. Har såvidt prøvd meg på å se etter babyklær, men kapitulerer etter fem minutter.)

Jeg vil anbefale deg å ta deg en tur inn på jollyroom.no der er det masse fine tilbud. Handler du for 1000kr er det gratis frakt. Jeg har handlet meste parten på den siden

Har kjøpt alt allerede :D ; bedside crib, baby call, ammepumpe, vogn, klær, kleskommode, stelleplass, stokke tripp trapp stol og newborn stol, lekegrind og vippestol swing :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Mangler stelleprodukter, bleier og smokker, men det skal pappan få ta med hjem fra usa. :) Tror ikke jeg mangler så mye mer. :)

vi mangler vippestol, stelleprodukter, så må vi ha nytt barnesete da vi tydeligvis skal beholde sportsbilen til far:)
Ellers er alt kjøpt og bestilt..Rommet er straks klart også;)

Back
Topp