Utstyr - har dere begynt?

Har kjøpt vogn,bilsete og sengetøy..skal arve seng av familie,og arva en haug med klær:) fikk sengetøy til jul:)også arva endel leker og uro til å ha på senga:)

vi har fått bilsete..ellers bestilte jeg noen klær her om dagen på nettet..
vi skal kjøpe litt nå etter jul:)

- Stokke med newborn sete
- Lekegrind
- Vugge (etter pappaens familie :) )
- Fisher Price jungel babygym
- Noe klær, smekker, småting vi har fått i julegaver :)

Begynte på barnerommet i dag, stua er full av babyting som må "bort" :p

Har litt etter storesøster som bilsete og seng. Har kjøpt tripptrapp og newborn seat :-)

her har vi nesten alt untatt klær til den lille men har begynt så smått på klær innkjøp også. håper bare å få kjøpt en del nytt.. =)

Tripp trapp stol med new born og litt klær :) dette var julegaver. Vi skal handle på januar salg tenkte vi ;)

Vi har noe klær som vi har fått og kjøpt. :) ellers står vugge og lekegrind etter meg hos mamma og pappa. Dyne og pute med to sett trekk til har vi. Og i dag gikk vi til innkjøp av stellekomode. :) ImageUploadedByBV Forum1388105407.617653.jpg
Veldig fornøyd. :) vogn skal vi bestille på nett. Og seng fra IKEA. :)

Nei ingenting enda, har en del fra storesøster, men må jo ha det meste av tøy, sengetøy, nytt stellebord... :) nye tepper.. Hvor mye kjøper dere i hver str? Jeg lurer på å hoppe over str 50 vertfall, heller kjøpe 56 siden jeg synst å huske mi brukte dette en gang så var det for smått!.. Da var hun 48 cm. Husker det gikk mange bodyer og strømpebukser, og at det var det hun egentlig hadde på seg, alle antrekkene var mye bortkastet.. De ble ikke brukt så mye i nyfødt perioden, men slike sparkebukser var gull. Jaja det er mye å handle :)

Har kjøpt et par plagg og fått masse. Har også fått babystol og sengetøy. Og så finnes det seng, vugge, tripp trapp og mye annet rundtomkring. Det eneste vi MÅ kjøpe er bilstol og vogn. Mine foreldre skal betale vogna. Og så kommer vi til å ønske oss litt diverse til barselgildet.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Her har vi stellebord, tepper, senger, lekegrind, har vi vippestol og spisestol, søskenvogn osv. Bli fort dyrt så anbefaler å følge nøye med på salg av div ting. Lekmer.no har ofte salg og jollyroom.no. også klær kan man kjppe mye brukt sånn som bukser og gensere, dresser og bodyer. Disse tingene blir sjeldent så slitt at det ikke kan kjøpes brukt i de minste str. Jeg skrev litt feil i mitt forrige svar. Mente at håper vi finner noe brukt av klær til lillemor i magen.:-)

Vi har mye etter storebror som seng, sengklær, vogn (kjøpte den ny sist ), også har jeg mye klær. Skal kjøpe bilstol over nyttår, brystpumpe og vognpose. Også må jeg rett og slett sortere alle tingene vi har fra før av før jeg går til innkjøp av mye nytt og unødvendig! :)

Ha bestilt stokke stol og newborn stolen på nettet, godt tilbud nå :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Likte veldig godt denne baby snuggleren :) Fåes i alle farger, men er så usikker, vil ikke bli bitt av "kjøpealtmulig" parasitten :p

$(KGrHqV,!oMFILcTZUjKBSI2RWCRw!~~60_12.JPG

Back
Topp