UTSLITT!

ORIGINAL: har du hørt

så brahåper det fortsetter slik. men,hva gjore du?

I natt så gjorde jeg ingenting da. Han var ikke våken i det heletatt. Men nekte å legge seg da. Da var det kjæresten som tok over. Roet han ned, og diverse. Men kan være at han ikke skrek for at han kanskje fann smokken selv? For brukte sånne smokkesnor :D

siden han våkner etter du har sovnet, sett en radio på lavt volum uten for døren hans når du legger deg, for det kan være at han reagerer på at det blir stille rundt han.

ORIGINAL: turbo trash

siden han våkner etter du har sovnet, sett en radio på lavt volum uten for døren hans når du legger deg, for det kan være at han reagerer på at det blir stille rundt han.

Jeg hørte på litt musikk før jeg sovnet... Rommet hans er like ved vår. Kan det kanskje ha noe med at han søv hele natten da? :)

det er ikke sikkert at det heller hjelper.han er vant til at når sutta ikke er i munnen så skriker vi for å få den på plass igjen.....helt enig med durken.vi brukte ett par netter med vår kar med samme greia.han gråt selv om sutta lå i ansiktet....

ORIGINAL: Annikeen

ORIGINAL: Durken

Slutt å putte i smokken og la han finne søvnen igjen selv...?

Hmm, kan jo prøve! Men tviler på at det funker. Men kanskje det blir bedre viss jeg henger fast smokken i nattdrakten? For da kan han jo finne den selv :D

kms77;
Men det er noen ganger han kan sove hele natten uten smokken... :p

Hei! det anbefales ikke å bruke smokkesnor om natta!!! legg heller 20 smokker i senga så han finner en av dem i alle fall [:)]

ORIGINAL: .Pia

Hei! det anbefales ikke å bruke smokkesnor om natta!!! legg heller 20 smokker i senga så han finner en av dem i alle fall [:)]

Hvorfor er ikke det anbefalt?
Skal lete sammen alle smokkene til i natt :)

Yoghurt / banan rett før tannpuss og soving samt drikke litt vann i senga når h*n legger seg.
Og MANGE smokker i senga!

ORIGINAL: IshavsPia

Det e mange unga som reagere når det begynne å nærme sæ adventa..
Eldsta frøkna mi gjorde det første adventa hennes.. La ho kl 8 på kvelden og man kunne stille klokka etter ho.. Ho våkna alltid mellom 10 og halv11 på kvelden igjen.. Og da styrte ho oppe t både 3 og halv 4 på natta før ho sovna.. Og oppe kl 8 på mårran igjen.. Starta i midten av november og holdt på helt t midten av februar [&:]

Har vel mer med mørketda å gjøre enn advent? [8D] Advent vare da ikkje til i februar, men det gjør mørketia. [8D]

Kvelningsfare, de kan henge seg fast osv, osv..

ORIGINAL: StinkiStini

Yoghurt / banan rett før tannpuss og soving samt drikke litt vann i senga når h*n legger seg.
Og MANGE smokker i senga!

Skal prøve det i natt :)

gjør det [:D]

fare for at den kan havne rundt halsen osv.. får vondt bare av å skrive det!

gjør det [:D]

fare for at den kan havne rundt halsen osv.. får vondt bare av å skrive det!

Uff, snora skal kastes!

I natt så sov han fra 18.15 til 07.10!! HELE NATTEN :)
Han spiste lite med kveldsmat, men han har spist masse gjennom dagen da. Og så tok vi et bad før drømmehagen. Og han sov kun med en smokk og koseklut.
Så trur dette er på bedringens vei (håper jeg)!

Back
Topp