Utslitt

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
Frem til nå i graviditeten har formen vært på topp, men de to siste dagene har jeg vært helt utslitt og hatt en energinivå nærmere null! Er det flere enn meg?

Samme her. Formen er stort sett fin. Vært litt sliten innimellom. Men det tror jeg har vært pga jobb og andre ting. I dag hentet jeg datteren min som har vært hos mormora si på overnatting. Merket i bilen hjem at jeg var kjempesliten allerede. Enda jeg fikk sove lenge I dag. Skjønner ingenting. Nå sitter jeg I sofaen og orker nesten ikke strikke. Lurer på om det er pga lite jern..? Ferritin var jo på 10,2 når jeg sjekket sist. Det er vel litt lavt.

Samme her!! Formen er fin.. Men blir fort sliten - av å gå, eller gjøre ting hjemme. Energinivået er på 0,00. Jeg som alltid er så energisk og gjør alt så raskt! Føles rart.. Men det er nok bedre å lytte til kroppen :D

Har noen perioder ja, men tror jeg blir sliten av selve formen også.. Når jeg har vondt i bekkenet. Tar nok mye energi :)

Her går det opp og ned. Litt avhengig av hva jeg holder på med og hvor mye jeg får sove i løpet av natta :) I dag har jeg vasket tøy og etter å ha vært nede på vaskerommet med en balje med skittentøy måtte jeg legge meg ned litt på sofaen etterpå :P tok til og med en power nap på sofaen nå i kveld. Det gjorde underverker ;)

Back
Topp