Utslitt

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Huff så sliten man kan bli etter en vanlig dag på jobb! Etter 6 ukers sykemelding er det tøft å være i gang. Prøver meg på det meste med korte dager, men innimellom, sånn som i dag, blir det full dag fra halv åtte til halv fem og da er jeg jammen meg utslitt etterpå. Tanken på å måtte lufte hunden og lage middag virker overveldende på slike dager. Kanskje jeg får squeeze inn en power nap.
Andre som føler de har mindre energi enn vanlig og er ekstra sliten etter jobbing?

Helt pudding etter jobb, men fikk litt ekstra energi etter jeg passerte uke 14:) Nå holder det med en liten powernap etter middag, men for noen uker siden kunne jeg sovet til neste morgen :)

Jeg er akkurat bikket 14 uker i dag så håper det bedrer seg. Tidligere i svanerskapet har jeg ikke merket at jeg har vært sliten, men da har jeg vært så kvalm og tilbrakt dagene på sofaen så da har jeg ikke hatt så stort behov for energi. Nå derimot føler jeg meg fulstendig tappet etter en arbeidsdag.

Veldig sliten her å! Jobber bare to halvdager i uka nå, og det er egentlig det jeg orker. Kvelden etter jobb og dagen etter er jeg kjempe uggen og ligger bare på sofaen for å ta meg inn igjen. Håper på bedre tider snart ;)

I dag er jeg også veldig sliten. Har sovet på sofaen etter jobb, men våknet egentlig sliten i dag tidlig, så det har vært en lang dag på jobb. Håper det er en liten reaksjon på tidlig ultralyd i går, jeg ble så lettet når vi så og hørte hjertet slå. Så nå slapper jeg mye mer av, og da kjenner jeg at jeg faktisk er utrolig sliten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp