Utslitt..

Zaya

Glad i forumet
Den "følelsen" når helgen straks er ferdig energinivået er helt på bunn. Sykt sliten. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg jo vært hjemme i morgen fordi jeg hadde følt meg så sabla dårlig. Men så presser jeg meg hver dag da,for det er alltid et viktig møte som jeg MÅ på. Lurer på når det sier stopp !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den "følelsen" når helgen straks er ferdig energinivået er helt på bunn. Sykt sliten. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg jo vært hjemme i morgen fordi jeg hadde følt meg så sabla dårlig. Men så presser jeg meg hver dag da,for det er alltid et viktig møte som jeg MÅ på. Lurer på når det sier stopp !

Uff... Kjenner til følelsen , har nesten ikkje gjort annet enn å slappe av heile helgen og allikevel e energien på bunn :-(

Det er du ikke alene om. Denne helgen har vært grusom.
Har virkelig ikke lyst å gå på jobb i morgen. Er helt utslitt. Men føler jeg må.
Så da får jeg bare presse meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pass på sånn at du ikke lar det gå for langt! Viktig å passe på seg selv. :) Sist svangerskap presset jeg meg selv litt for langt.. Måtte ligge på sofaen/sengen resten av svangerskapet, fordi det var fare for at fødselen skulle starte..

Ja presset meg mye forrige svangerskap jeg også men endte opp i sykemelding. Har en annen jobb nå så håper det blir bedre men nå har jeg gått fra kvalm med brekninger til å spy ikveld.. slitsomt

Kjenner meg så igjen i alle innleggene deres! Helgen har vært forferdelig ! Trøtt hele tiden å føler meg totalt utslitt, jobber to jobber for tiden, fra 0800-1300 å så fra 1400-1900. Så håper det roer seg snart så jeg ikke går på en smell!
Mener kroppen ikke orker så mye mer når jeg aldri blir uthvilt!

Samme her! Merker jeg ikke ser frem til flere uke med kvalme og å være så sliten på jobb! Har jo ingen ting igjen når jeg kommer hjem!

Back
Topp