Utslitt!

preggysue

Blir kjent med forumet
Dette sv.skapet har vært veldig slitsomt. Har vært utrolig mye syk, og har nå igjen fått en ny luftveisinfeksjon. Bekkenet er helt kjørt i tillegg har 3 åringen vært mye syk. Nå er det så ille at jeg gruer meg til barnet kommer fordi jeg har absolutt ingen energi mere. Er sykemeldt ut uken, men tenker at jeg blir å spørre om å få den forlenget til påske. Noen andré som har det slik? Eller noen tips om hvordan jeg kan bli litt mer positiv?
 
uff, er det ingen som kan hjelpe med 3åringen da? du kan jo høre om full sykemelding frem til permisjon?!
 
Mannen er en helt, men vi har desverre ingen familie i nærheten. Ja er mulig at full sykemelding er eneste utvei nå.
 
Huff da, det høres ikke noe særlig ut. Jeg har også hatt et meget slitsomt svangerskap i forhold til at jeg har vært mye syk og barna har vært mye syke, spesielt siden nyttår har det nesten sammenhengende vært sykdom her, utrolig slitsomt. Nå den siste uken, har bekkenet begynt å gjøre ordentlig vondt, og hvert skritt jeg tar er smertefullt, har ikke vært så vondt med de to andre. :-( Men jeg er hjemmeværende da, tror ikke jeg hadde vært i stand til å gå på jobb med mindre det var en jobb hvor jeg stort sett fikk sitte i ro da. 
Så jeg tror jeg hadde prøvd å få mer sykemelding så du får hvilt deg litt, smør på godt når du er hos legen.
 
Huff jeg skjønner godt hva du mener ja! Har selv hatt luftveis infeksjon og bihulebetennelse, og har vært syk i 5 uker i strekk. Nå har jeg vært "frisk" i 2 uker ca - men er allikevel kjempeslapp og sliten.

Kaster opp flere ganger i uka på grunn av slim og annen "sjit". Er kjempetungt, og jeg har ikke vært menneske i det hele tatt.

Jeg er da hjemme på svangerskapspenger, og har vært det hele svangerskapet - men det er allikevel en GOD del greier som skal ordnes her hjemme med 4 unger og 1 i magen.

Jeg hadde i allefall ikke kviet meg for å be om full sykemelding til du kommer deg helt igjen =)

GOD BEDRING =)
 
Back
Topp