Utslitt!! Nå syns jeg han kan komme eller Riene ta helga!

Stakkars stakkars deg!:( føler med deg. Gikk på samme viset for meg. Riehemmende i desember faktisk og rier på og av siden da. Gikk helt til 3 cm åpning på meg de siste 2 ukene før fødselen 20. feb. Termin 1.mars. Unner ingen å gå sånn. Det er slitsomt og vondt. Hos meg sa de igangsettelse til termin (av andre årsaker-insulinkrevende sv.diabetes) men skulle vurdere litt før grunnet min lange latente fase. Hos meg startet heldigvis fødselen av seg selv 9 dager før termin med rier og vannavgang. Håper dette skjer med deg også, at det starter selv ganske snart! Lykke til :)

Mh

Tusen takk for det :) På en måte litt godt at noen faktisk har kjent åssen dette er! Fikk riehemmende selv 19 Desember det var da i uke 28 og over 10 uker siden. Og nå har jeg holdt på siden alt for mange dager nå syns jeg ca en mnd fra riene kom regelmessig og 1 uke med hvert 7 min, kjenner jeg sikkert må trilles inn der sås liten føles jeg, men er veldig heldig som har en mann som gjør alt i hus, serverer middag og ordner det som ordnes må^^, Så har jeg litt tid til Lego osv med lillegutt på 4år :) Krysser fingrene for full fart og at han kommer av seg selv ganske snart altså <3

Tusen takk for det :) På en måte litt godt at noen faktisk har kjent åssen dette er! Fikk riehemmende selv 19 Desember det var da i uke 28 og over 10 uker siden. Og nå har jeg holdt på siden alt for mange dager nå syns jeg ca en mnd fra riene kom regelmessig og 1 uke med hvert 7 min, kjenner jeg sikkert må trilles inn der sås liten føles jeg, men er veldig heldig som har en mann som gjør alt i hus, serverer middag og ordner det som ordnes må^^, Så har jeg litt tid til Lego osv med lillegutt på 4år :) Krysser fingrene for full fart og at han kommer av seg selv ganske snart altså <3
Var innlagt 16 desember jeg. Nesten samtidig da. Vi har bra lik historie. Så godt at mannen din tar godt vare på deg!:) det er veldig viktig med et godt samhold oppi alt som skjer. Er sikker på at alt ordner seg for deg. Snart har du babyen din i armene <3

Mh

Ja en liten oppdatering er vell på sin plass ;) 2-3 åpning gode rier mente JM, bruke helgen på å slappe av og spise og drikke ofte for energi. Vi håper det skal gå av seg selv, men hvis ikke skal vi avtale med fødselslegen sammen med en annen lege og JM og hvordan igangsetting skal foregå^^, Riene er bedre ( Sterkere) men for min del syns jeg de fortsatt kunn er ubehgaelige :) De er fortsatt regelmessige men nå begynt og gjøre en jobb ^^,

Jippi! Kom igjen rier, gjør jobben din!

Sent from my iPad using BV Forum

Noe skjer ihvertfall, for nå er det vondt! Husk og puste ;)

Hei alle sammen, beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg. Natt til søndag 9 mars, 02.28 kom lille Embrik til verden og jeg hadde en flott fødsel. Grunnen til at jeg ikke har gitt lyd fra meg er rett og slett fordi det skjedde komplikasjoner noe som skjer svært få, så dere må ikke få panikk. Da barnet var ute ville ikke livmoren min trekke seg sammen og jeg blødde mye etter 2 operasjoner i full narkose, 8 timer i respirator og 3 liter i blodoverføring er jeg nå hjemme igjen. Noe mørbanka men jeg kommer meg :D

Hei alle sammen, beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg. Natt til søndag 9 mars, 02.28 kom lille Embrik til verden og jeg hadde en flott fødsel. Grunnen til at jeg ikke har gitt lyd fra meg er rett og slett fordi det skjedde komplikasjoner noe som skjer svært få, så dere må ikke få panikk. Da barnet var ute ville ikke livmoren min trekke seg sammen og jeg blødde mye etter 2 operasjoner i full narkose, 8 timer i respirator og 3 liter i blodoverføring er jeg nå hjemme igjen. Noe mørbanka men jeg kommer meg :D
Oiisann! Gratulerer så mye med Embrik!! :-) Det var visst ikke bare bare for deg dette her. God bedring og nyt tiden med den lille :-) klem.<3

Gratulerer med den lille og god bedring :)

Oi, det hørtes ikke noe særlig ut! Men bra du har en flott fødsel å se tilbake på :) Gratulerer så mye med gutten ♡

Gratulerer og god bedring! Absolutt ingen grunn til å beklage seg, helsa di og babyen kommer først!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp