Utslitt!! Nå syns jeg han kan komme eller Riene ta helga!

Lovelace88

Flørter med forumet
Ja, jeg hadde jo de første riene i Desember men fikk da riehemmende noe som heldigvis hjalp :)
Nå de siste 20 dagene har jeg hatt regelmessig rier, men de kom med 1 time i mellom og gjorde ikke store jobben men ble målt i styrke til og være rier. Nå de siste 3 døgna har jeg har jeg hatt regelmessig rier 7 minutt og CTG måleren viste 140 på topp og de varte i 95 sekunder men gjorde ikke mye mer enn det som allerede var gjort, ut flatet mor-munn sa hun men kunn 1 cm åpning... Hvor lenge kan man gå sånn her, sover ikke stort for sliter med ryggen, så nå har jeg fått beskjed om og ta paracet for og få sove og de første 4 timene får jeg sove da! Sovet 2 timer usammenhengende før smertestillende ble tatt i bruk siden JUL.. Nå er jeg sliten og vil helst ha krefter til siste slutt^^

Noen andre som har det sånn ?

Herregud! Skjønner deg kjempe godt. Kan de ikke sette deg i gang? Du kommer jo ikke til å ha krefter til fødsel om det skal fortsette sånn i 2-4 uker til.

Huff, det høres jo helt umenneskelig ut å holde på sånn. Noe må da skje snart, eller så må de jo hjelpe deg. Lykke til!

Å kjære, jeg kjente jeg ble sliten av å tenke på hvordan du må ha det :/ Når har du termin? Sier som de andre, kan de ikke gjøre noe for å få litt fortgang i ting? Krysser alt jeg har for at ting skjer i løpet av nærmeste framtid!

Uff, så slitsomt! Håper du får føde snart, blir jo utslitt av å gå sånn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med deg?

Takk for omtanken :) Det er ganske slitsomt hatt regelmessig rier nå siden Onsdag morgen og føler jeg spiser mindre av gangen, og ikke klarer fungere helt som normalt men ikke tatt seg opp noe mer desverre.. Skal inn på Kontroll på Tirsdag og har det ikke skjedd noen forandringer da så skal jeg jammen meg banke i bordet!! Vil ikke ha et keisersnitt til, det beste hadde jo vært og bare tatt vannet så kan det hende man hadde sluppet noe mer tull enn det..

Uff, så slitsomt! Håper du får føde snart, blir jo utslitt av å gå sånn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja ganske utmattende!! Så glad jeg ikke er alene ihvertfall og har god støtte i mann og familie så man får hvile det man kan<3

Å kjære, jeg kjente jeg ble sliten av å tenke på hvordan du må ha det :/ Når har du termin? Sier som de andre, kan de ikke gjøre noe for å få litt fortgang i ting? Krysser alt jeg har for at ting skjer i løpet av nærmeste framtid!

Jeg har termin 13 mars ;) Men håper jeg slipper gå sånn her frem til da. Skal inn på kontroll igjen til Tirsdag så da får man bruke de kreftene man har får og få hjelp, for vil ikke ende i keisersnitt virkelig ikke. Holdt med et planlagt om jeg ikke skal ende med et HS også :/ Tusen takk for omtanken <3

Herregud! Skjønner deg kjempe godt. Kan de ikke sette deg i gang? Du kommer jo ikke til å ha krefter til fødsel om det skal fortsette sånn i 2-4 uker til.

Skal banke litt i borde på kontroll på sykehuset på tirsdag! Vil klare jobben selv, og med motstand såppas lenge begynner jeg frykte jeg er brukt opp innen tiden er inne :(

Takk for omtanken :) Det er ganske slitsomt hatt regelmessig rier nå siden Onsdag morgen og føler jeg spiser mindre av gangen, og ikke klarer fungere helt som normalt men ikke tatt seg opp noe mer desverre.. Skal inn på Kontroll på Tirsdag og har det ikke skjedd noen forandringer da så skal jeg jammen meg banke i bordet!! Vil ikke ha et keisersnitt til, det beste hadde jo vært og bare tatt vannet så kan det hende man hadde sluppet noe mer tull enn det..
Håper det skjer noe nå jeg, sånn at babyen kommer ut. Usj altså!

Masse masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk alle sammen :) Kommer med en oppdatering når jeg er hjemme igjen:) Da drar jeg avgårde ^^

Sånn da var jeg hjemme igjen! Skal inn igjen på fredag om ingenting har skjedd og siden jeg har hatt keisersnitt så håper de på åpning av mormunn innen da for igangsetting! Også sa hun "VI SKAL" sette deg igang før termin som er 14 mars, så da får vi se hvordan det er på fredag! Kanskje vi har en baby til i løpet av helga! Det beste er jo så klart om det hadde skjedd naturlig men ikke alltid ting gjøres helt etter planen. Nå er jeg utslitt etter reisa og har 39 i feber og kvalm, så legger meg til og sove! Tusen takk for omtanken alle sammen dere er så søte. Riene blei i dag målt til 160.

Stakkars stakkars deg!:( føler med deg. Gikk på samme viset for meg. Riehemmende i desember faktisk og rier på og av siden da. Gikk helt til 3 cm åpning på meg de siste 2 ukene før fødselen 20. feb. Termin 1.mars. Unner ingen å gå sånn. Det er slitsomt og vondt. Hos meg sa de igangsettelse til termin (av andre årsaker-insulinkrevende sv.diabetes) men skulle vurdere litt før grunnet min lange latente fase. Hos meg startet heldigvis fødselen av seg selv 9 dager før termin med rier og vannavgang. Håper dette skjer med deg også, at det starter selv ganske snart! Lykke til :)

Mh

Back
Topp