Utslitt i kroppen

Toru

Flørter med forumet
Formen går så utrolig opp og ned om dagen.har hitill jobbet 100% men merker at kroppen er skikkelig sliten om dagen.

Jobber tidligvakter og stuper i sofaen med en gang jeg kommer hjem. Der blir jeg til jeg tidlig går til sengs.
Har heldigvis en omtenksom samboer som ordner med det meste.

Kroppen virker bare totalt utslitt.. Som om den har løpt flere mil...
Vurderer å ringe legen for å vurdere gradert sykemelding.
Flere som er utslitt i kroppen eller som er sykmeldt med plager?
Merker jeg gruer meg til å ringe til legen.. Liker ikke å sutre over formen... :/

Jeg er også helt gåen for tiden. Var på fjellet med hunder og mann i helgen, og har aldri før sliti så voldsomt med å komme meg gjennom en turløype før. Jeg er vant til å gå lenge og langt! Betalte over 1000kr natta for å sove mesteparten av tiden.. Fantastisk tur, for all del, det er lite som er finere enn høstfjellet, men trøttheten og den dårlige formen kom ramlende på meg. Da var det litt artig å komme hjem og lese "uke for uke" her på Babyverden, uke 9 skal visst være en ganske trøtt uke.

Vi skal være så glad for at vi har snille menn! :)

Jeg jobber ikke fulltid, så jeg klarer å henge med sådan.. Men tror jeg er forholdsvis lite kvalm! Holder det i sjakk med mat, og da går det raskt over igjen..

Det blir lettere etter 12 uker har jeg hørt :)

Jeg er også helt gåen for tiden. Var på fjellet med hunder og mann i helgen, og har aldri før sliti så voldsomt med å komme meg gjennom en turløype før. Jeg er vant til å gå lenge og langt! Betalte over 1000kr natta for å sove mesteparten av tiden.. Fantastisk tur, for all del, det er lite som er finere enn høstfjellet, men trøttheten og den dårlige formen kom ramlende på meg. Da var det litt artig å komme hjem og lese "uke for uke" her på Babyverden, uke 9 skal visst være en ganske trøtt uke.

Vi skal være så glad for at vi har snille menn! :)

Samme her. Jeg syklet rallarvegen på fredag. Tror jeg aldri har vært så sliten noen gang :(
Er 9+3 i dag så det stemmer ganske bra med utslitthet da :/

Jeg jobber ikke fulltid, så jeg klarer å henge med sådan.. Men tror jeg er forholdsvis lite kvalm! Holder det i sjakk med mat, og da går det raskt over igjen..

Det blir lettere etter 12 uker har jeg hørt :)
Håper det stemmer.... :/

Jeg har det akkurat på samme måte som deg:/
Jeg har sykemeldt meg 40% , jeg jobber vær dag men kortere dager:)
Dette har hjulpet meg veldig og har det enda en uke før jeg må tilbake og snakke med legen angående veien videre:)

Sykemeldt i dag pga kvalme, oppkast, får ikke i meg mat og da blir så klart kroppen helt ødelagt med null energi.Var ingen problem, han bestemte at han ville sykemelde meg ut neste uke i første omgang, så skulle han ringe meg for å høre hvordan det gikk et par dager før sykemeldingen gikk ut, ved en evnt. forlengelse. Var ingen problem, han så det på meg at jeg ikke hadde det bra

Samme her. Jeg syklet rallarvegen på fredag. Tror jeg aldri har vært så sliten noen gang :(
Er 9+3 i dag så det stemmer ganske bra med utslitthet da :/

Oi! Både misunner deg Rallarvegen og er helt sikker på at jeg aldri ville ha stått til mål selv.. Sprekt :)

Men jeg satte meg ned halvveis på fjellturen og begynte nesten å gråte fordi jeg var så redd for å kaste opp eller ødelegge for babyen, så jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å gå så hardt igjen på veldig lenge. Men det gikk fint! 9+1 her :)

Har det på samme måte, føler meg rista kraftig. Så i dag ble jeg satt på 50% sykepenger av jordmor. Blødning, utslitt mor å økende stress er årsaken. Hos meg var ikke legen like forståelsesfulle full å fikk beskjed at kvalme å slikt ikke var grunn til sykemelding. Så nå har jeg bestemt meg for at det blir jordmor ikke lege resten av svangerskapet:)

Sliten jeg også. Veldig takknemlig for at jeg jobber i skolen og har høstferie akkurat nå! Legger meg tidlig og står opp sent ;)
I dag kom ungene hjem fra faren, så jeg må bok belage meg på å stå opp igjen i morgen ;) men har vært deilig å slappe av et par dager!

Formen min er grusom den også:/ kvalm morgen til kveld, svimmel og generelt utslitt :( håper det blir bedre snart.. Føles ut som å være i evig bakrus:p

Back
Topp