utslett

Mrs b

Forumet er livet
VIP
marielle har fått rødlige "prikker"på hele seg,kan se ut som utslett.

kan det være det pga varmen og svetting tro?[8|]føler hun skriker mer etter hun fikk det i går[8|]

eller kan det vøre noe annet?

*blir så bekymra[&o]*

Varmeutslett er ihvertfall ganske vanlig når det er så varmt.. kommer først og fremst i nakke, hals og ansikt de første 2-3 månedene.
Ben fikk konstantert det på kontroll i går. Kommer og går veldig lett. Bare la det være, så går det over av seg selv.

hmmm,men hun har det på hele kroppen...er det normalt[8|]blir di grinete av det?klør ect

Varmen gjør de nok grinete, men om det klør aner jeg ikke.
Ben hadde klora opp en slik pore, men tror det heller var en uforskyldt refleks.
Hadde villet hørt med helsesøster jeg siden hun har det over hele kroppen, men det er nok ganske harmløst. De små får nok masser av ulike utslett fremover.

det kan nok höres ut som varmeutslett, ja. emma har det rundt munnen, da det har värt godt og varmt i det siste, og hun ligger mye til puppen. Blir jo klamt og tett det også[;)]

Odin har det, og helsesøster sa det var hormonutslett, og helt normalt

ORIGINAL: Stardust

hmmm,men hun har det på hele kroppen...er det normalt[8|]blir di grinete av det?klør ect

snakte med lege og han sa det så ut som varmeutslett selv om det var på hele kroppen.

Benjamin har i bakhodet... langt nede...

gutten min han sånne små "kviser" i hele ansiktet, hodebunnen, halsen, nakken og litt på brystet.. er visst hormonutslett/melkeutslett..

Smører du noe på dette?

Nei, skal man det?? har lest at hvis de får pussfyllte blemmer så skal man smøre med antibakteriell salve, men "kvisene" er så små og helt ytterst i huden og så lenge de forsvinner av seg selv så stresser jeg ikke med det.. skal på 6 uker kontroll på tirsdag (han er da 5uke +1 dag) så jeg får høre da om det er noe man skal gjøre noe med..

Jeg aner ikke... regner med lufttørking er det beste for det meste.

Back
Topp