Utslett

elinw

Glad i forumet
Hei.

Noen som har opplevd rødt, varmt og nuppete utslett på småtrollet sitt?

Sønnen min fikk utslett fredagskvelden som tydelig klødde. Det var ille hele natten, men borte når vi sto opp på morgenen. Utslettet kom tilbake i går kveld og stakkars liten lå og klødde i store deler av natt. Også i morrest var utslettet borte. Noen som vet hva dette kan være?

Takk for svar!
Mvh
Elinw

Merkelig at det kommer og går da. Men spiser eller drikker barnet noe spesielt på kvelden? Er det vasket med parfyme i sengetøyet?
Har en gutt som har reagert på mye, men ikke at det ble helt borte neste morgen. Ville sjekke om det kan være noe mat/drikke som det kan reageres på, og tatt en tur til lege hvis det ikke blir bedre. Lykke til!

Han har ikke spist noe unormalt og har heller ikke brukt annet vaskemiddel og tøymykner til klær og sengetøy enn tidligere. Det dukker forresten opp før han legger seg.

Jeg har tenkt å se an i natt og tar oss en tur til legen i morgen hvis det ikke er blitt bedre

allergi kan dukke opp etterhvert da, så kan hende han har utviklet allergi imot noe mat, allergier kommer og går litt... har selv mye allergier men er ikke bestandi jeg reagerer like mye og det kommer stadig nye ting jeg reagerer på som jeg ikke har reagert på før, og jeg er 24år.

Back
Topp