utslett..

mami3

Gift med forumet
ja da var det vår tur da..men denne gangen syns jeg det er litt merkeligt..alexander har massssssse prikker overalt..det ser ikke agresivt ut og det ser heller ikke ut som vannkopper

(det eneste jeg vett han kan ha fått i seg er bringebørsyltetøy i går,men tror han fikk i seg dette en gang i forje uke og,så hvorfor reagerte han ikke da?om det er det da!!har en liten frøken som liker å dele alt hun har med lillebroren sin[:)])
kan det være starten på vannkopper tro..det er bitesmårødeprikker tettitettover alt[&:]

noen som forstår ka eg prater om eller har vært borti detta??..han har ikke feber foreløpig..

Hmm.. Kan d være varme/svette.utslett da?? Men han er ellers frisk og fin??

Ayla hadde masse røde prikker en kveld,og neste dag var de borte...Vet ikke om d kan være d samme??
Har han nettopp ligget med høy feber forresten??

har ikke peiling. snakk med hs..eller lege

nei det er en stund siden han har hatt feber..fy filler han ser ikke ut stakkar,men ellers er han fin..om han bare ville sove litt for han er stup trøtt stakkar...tro det klør litt detta jeg!!!

ORIGINAL: mami3

nei det er en stund siden han har hatt feber..fy filler han ser ikke ut stakkar,men ellers er han fin..om han bare ville sove litt for han er stup trøtt stakkar...tro det klør litt detta jeg!!!

Hmm,da vet jeg ikke..Meslinger da kanskje??
Syns du skal ta turen t legen jeg for sikkerhets skyld..?[;)] Bedre å dra en gang  for mye,enn for lite..[;)]

jepp..sitter på vent nå!!!!

kan han ha reagert på noe du har spist?? siden du ammer....

tre dagers feber??? kanskje....  ?? der følge det masse bittsmå røde prikker på kroppen... nokre dager etter feberen...[:)]

Back
Topp