Utslett.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
hva kan dette vær får noe. Begge ører ser sånne ut. På kroppen er det litt prikker her og der. Det er ikke så røde men ser at han klør på de.

Vedlegg

• D398BE50-B843-426C-9973-DF893834C538.png
    D398BE50-B843-426C-9973-DF893834C538.png
    7,2 MB · Visninger: 18
Ville tenkt brennkopper eller noe slikt

Trodde brennkopper var på en måte enkelte plasser. Mens her har han andre prikker over hele kroppen armer bein mage rygg .
Forskjellige typer? Kan være han har vært så heldig å få to virus på en gang altså.. .

Forskjellige typer? Kan være han har vært så heldig å få to virus på en gang altså.. .
Stakkarn får ikke hoppes det. Må sikkert få han til en legesjekken imorgen . Han var vekke fra skolen hele uken før påskeferie da var han syk pluss påskeferien hjemme så jeg tror han er egentlig klar for at vær social men får se hva legen sier imorgen. Visst de nå tar oss in

Da utslett kommer mer og mer og klør mer så tok jeg kontakt med legevakten . De viser at jeg sjelden tar kontakt med legevakten. Jo da en hyggelig sykepleier svara når jeg ringte og brukte god tid og tom sporte om vi kunne evt ta en videosamtale så de kunne se og vurdere utslett på gutten.
Da han ikke har feber og allmentilstand er god skal vi hi han zyrtec og se hvordan han er ut over kvelden . Men jeg måtte ikke vær redd for at ta kontakt igjen. Og bestille time til fastlege imorgen.
Nå har han fått en kall dusj som han sa:p kjøle ned kløen litt. Så skal vi se hvordan det går vidare

Last edited:
Back
Topp