Utslett

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det flere som opplever at baby har utslett? Frøkna mi har hatt såkalte "nyfødtkviser" siden fødsel, men nå i dag har de plutselig spredd seg til hele ansiktet, hodet og nakken - i tillegg er de mer rødlig. Noen av de har litt gul-aktig puss... Bestilte legetime til imorgen bare for sikkerhets skyld :p (litt hønemor kanskje??...)
ImageUploadedByBV Forum1474897079.682574.jpg

Har også masse av de hvite prikkene, men verken rødt eller pussfylte..

Er hun varm på stedet?

Har også masse av de hvite prikkene, men verken rødt eller pussfylte..

Er hun varm på stedet?
Nei, hun er ikke varm.. Slo meg at det kunne være varmeutslett, men hun har fin temperatur i ansikt, nakke og på brystet..

Min har også det. Skal vist være noe som heter barne utslett, kan det kanskje være det tro. Vi ikke annet en at det virker iallfall ikke som det plager han :) begynner å tørke ut her, så lurer på om det er på vei bort :D

Takk for alle svar! Ble litt mer rolig nå :)

Er det flere som opplever at baby har utslett? Frøkna mi har hatt såkalte "nyfødtkviser" siden fødsel, men nå i dag har de plutselig spredd seg til hele ansiktet, hodet og nakken - i tillegg er de mer rødlig. Noen av de har litt gul-aktig puss... Bestilte legetime til imorgen bare for sikkerhets skyld :p (litt hønemor kanskje??...)
Vis vedlegget 199052
Jenta mi har helt likt. Følte også de ble verre over natten her, men venninnene mine med en haug unger hver beroliget meg med at ungene deres hadde vært likedan :p

Back
Topp