Utslett

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Mini har hatt utslett i over en uke, ser ut som enten elveblest eller atopisk eksem når jeg googler. Noen som har vært borti noe lignende som har noen tips? Aner ikke om han klør.. Lurer på hva jeg skal gjøre med det...? Skal ringe hs, men vil gjerne høre om andres erfaringer. Han er ikke syk.
 
Tenkte også allergi.. Eller har han brukt ull? Her begynte hun helt plutselig å reagere på ull..

Smører med dr greve allround krem jeg. Virker som det hjelper
 
En matvare han kan reagerer på? Introdusert noe nytt kanskje?
Muligens...? Han får jo liksom noe nytt hele tiden, så det kan jo være hva som helst... Men han hadde ofte det hs kalte matprikker før han fikk fast føde, så det var jo noe han reagerte på gjennom melka. Åh, håper han ikke er allergisk!
 
Tenkte også allergi.. Eller har han brukt ull? Her begynte hun helt plutselig å reagere på ull..

Smører med dr greve allround krem jeg. Virker som det hjelper
Bruker mye ull. Kanskje kutte det helt ut en stund og se om det hjelper. Jeg prøver det.
 
Vår eldste var litt plaget med atopisk eksem i starten, gikk seg til etterhvert ov nå har han ingenting. Er nå 4
 
Vår eldste var litt plaget med atopisk eksem i starten, gikk seg til etterhvert ov nå har han ingenting. Er nå 4
Godt å høre at det kan gå seg til. Gjorde du noe spesielt? Oljebad? Fuktighetskrem?
 
Ceridal er en veldig bra krem. Ikke vannbasert.
 
Back
Topp