Utslett

Lillekoala

Forelsket i forumet
alltid et eller annet med meg da. Har hatt ett utslett i 1-2 ukers tid. Har smurt med kortison men blir ikke bedre. Er det vanlig å få litt utslett? Har mest på arm og ben.
Bruker parfyme fri såpe.
Om man skulle få røde hunder som voksen så får man vel feber? Og utslettet er vel litt mer over hele kroppen?? Jeg har ikke vaksine mote røde hunder...
 
Klør det? Kan det være en allergisk reaksjon på noe rett og slett? Neller eller elveblest? Tipper det er ufarlig, men såklart irriterende...
 
Du er da ikke pinglete. Jeg vet at dersom man er plaget med atopisk eksem så kan det blusse opp i graviditeten. Men høres jo kanskje ikke ut som det. Kan det være elveblest? Du bør ta det opp med legen hvertfall. Men jeg tror absolutt ikke det er noe farlig.

Men du hvordan går det med den klumpen i halsen? I dag har min vært helt forferdelig. Har hatt det i hele dag og har snart lyst til å hoppe fremfor et tog! Hehe
 
Du er da ikke pinglete. Jeg vet at dersom man er plaget med atopisk eksem så kan det blusse opp i graviditeten. Men høres jo kanskje ikke ut som det. Kan det være elveblest? Du bør ta det opp med legen hvertfall. Men jeg tror absolutt ikke det er noe farlig.

Men du hvordan går det med den klumpen i halsen? I dag har min vært helt forferdelig. Har hatt det i hele dag og har snart lyst til å hoppe fremfor et tog! Hehe
Klumpen er borte idag. Våknet opp og så var den ikke der lengre. Livredd for at den skal komme tilbake. For den var sykt plagsom og ubehagelig. Men spiser jo fortsatt bare knekkebrød og banan. Middag og alt annet kan jeg bare glemme. Så har vært veldig forsiktig med mat siden fredag...
Kan være elveblest som du sier. Men skal høre med legen den 14 om det ikke dukker opp mer før det...
 
Klumpen er borte idag. Våknet opp og så var den ikke der lengre. Livredd for at den skal komme tilbake. For den var sykt plagsom og ubehagelig. Men spiser jo fortsatt bare knekkebrød og banan. Middag og alt annet kan jeg bare glemme. Så har vært veldig forsiktig med mat siden fredag...
Kan være elveblest som du sier. Men skal høre med legen den 14 om det ikke dukker opp mer før det...

Så heldig du er! Håper ikke den kommer tilbake! Jeg var heldig i går jeg, da slapp jeg unna. Hehe..
 
Med nr 1 fikk jeg utslett som var med igjennom hele svangerskapet. Forsvant nesten med en gang hun var født. Så trenger ikke Være noe. Men alltid lurt å få sjekket det ut :)
 
Svangerskapskløe? Gir både kløe og utslett til tider. Kommer både av at huden noen steder strekkes men også hormonelt så trenger ikke bare være rundt magen feks. Nevn det for legen neste gang iallefall :) husker jordmor spurte meg ørten ganger om jeg klødde. Har atopisk eksem så armene er litt nuppete og såre men var aldri noe mer i svangerskapet, men hun passet iallefall på siden hun så tegn hun trodde var pga det.
 
Back
Topp