Utslett

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Lillegutt har fått noe utslett, i går var han bare rød på hendene og litt rødprikket rundt halsen, imens i dag er han rød på armene og på brystet og magen. Ingenting på beina. Utslettet er rødt og huden kjennes litt ru og tørr ut der den er rød. Han har ikke feber og virker til å være i fin form ellers. Legger ved bilde av hvordan det så ut i kveld. Noen som har peiling på hva det kan skyldes? Har lest noe om at den 4. barnesykdommen kan gi sånn utslett, men kan de få den sykdommen nå allerede?ImageUploadedByBV Forum1400181807.608563.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan se litt ut som varmeutslett for tøtta hadde litt varmeutslett på brystet å det så ganske likt ut hvis du lar ungen ha lite klær sånn at han ikke blir mere varm så skal det gå vekk av seg selv etter en liten stund :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Mai-Eline hadde noe lignende utslett, men nå kler jeg lite på henne, så det er helt borte nå. Hun bruker ikke mer klær enn body, bukse/strømpebukse og sokker inne, men når vi drar ut har jeg bare på henne en dress og et tynt teppe i vogna, mens hun bare har et tynt teppe på i bilstolen. Hun blir så varm.

Mai-Eline hadde noe lignende utslett, men nå kler jeg lite på henne, så det er helt borte nå. Hun bruker ikke mer klær enn body, bukse/strømpebukse og sokker inne, men når vi drar ut har jeg bare på henne en dress og et tynt teppe i vogna, mens hun bare har et tynt teppe på i bilstolen. Hun blir så varm.
Ja, jeg har kommet frem til at det må ha vært varmeutslett! Har kledd han mindre etter dette og han har ikke hatt utslett siden. Uff, sånn er det å ha en mamma som er livredd for at han skal fryse :P

Ja, jeg har kommet frem til at det må ha vært varmeutslett! Har kledd han mindre etter dette og han har ikke hatt utslett siden. Uff, sånn er det å ha en mamma som er livredd for at han skal fryse :p

Kjenner til den. Bor i nord-Norge selv, så er vandt til å være nødt til å kle godt på meg selv.

Back
Topp