utslett...

Alk84

Gift med forumet
ja det har nå mini fått... røde prikker over hele magen, litt på øvre del av ryggen oppe ved nakken og noen på bena... jeg husker storebror hadde noe sånt når han var helt liten også, men husker ikke eksakt hvor mange uker han var... regner egentlig med at det er den 4. barnesykdommen eller noe helt ufarlig da :) han har ikke noe ubehag etter at utslette begynte komme i går... i dag er det en del verre (flere prikker) tenker jeg skal se det an over helga for hvis det er en av de ufarlige barnesykdommene så skal det jo være borte i løpet av kort tid ;)

jeg sniker litt fra april forumet og legger ut her hos dere også for her er det litt eldre babyer og kanskje jeg får litt flere svar.. er det noen her som har hatt noe lignende av det jeg beskriver??
 
Kan det være hormonutslett? Eller har han vært varm og fått varmeutslett? Fikk beskjed om at dette er de to vanligste grunnene til utslett hos spedbarn. Håper det ikke er noe værre enn det!
 
er nok noe i den duren... for han har ikke hatt feber eller noe, og han er ikke plaget med det tror jeg... får unngå å pakke han inn for mye....
 
tenker også hormonutslett eller varmeutslett.. håper det bedrer seg fort, men godt babyen ikke plages av det..
 
Kan jeg kuppe denne tråden litt.. ? Gutten min (4 uker) har også utslett. Det startet som sånne hvite prikker, men alle er blitt røde nå og det blir bare fler g fler... Og nå har det spredd seg til hodet og brystet og..

Noen som vet hva jeg kan gjør? :/
ImageUploadedByBV Forum1368813858.847562.jpg
ImageUploadedByBV Forum1368813866.796269.jpg

Legger ved store filer så dere eventuelt kan zoome..
Liker ikke at han har det sånn!

(Sniker forresten fra mai av samme grunn som TS)
-- tasting fra mobil --
 
Kan jeg kuppe denne tråden litt.. ? Gutten min (4 uker) har også utslett. Det startet som sånne hvite prikker, men alle er blitt røde nå og det blir bare fler g fler... Og nå har det spredd seg til hodet og brystet og..

(Sniker forresten fra mai av samme grunn som TS)
-- tasting fra mobil --

Jenta mi hadde det samme, det kom og gikk litt, men nå er det helt borte. Så ut som små kviser en stund... Hormonutslett, fikk jeg beskjed om, satser på at det er det!
 
Back
Topp