Utslett

Citti

Forumet er livet
Marcus har sånnt rødt utslett i ansiktet. Leste a ammeutslett er helt vanlig, men nå begynner jeg å bli usikker på om det er det han har.. Synes han har hatt det så lenge. Det ble borte, men så kom det igjen. Nå er det over hele ansiktet og litt på armene og..
Noe andre som har det? Tips om hva jeg skal smøre på? (har prøvd med morsmelk)
Tenker på å dra til lege jeg nå..

det kan ikke være varmeutslett da? det har martine..både i ansiktet og på armene...det er der nesten hele tiden..men noen ganger blir det værre

Filip har hatt slike røde prikker i kinnene, og det var pga at han har hatt litt vondt i magen.

Han har helt røde kinn. og litt i pannen. Syne det virker som det klør og..

Alina har vært plaget av disse fandens utslettene siden hun var 1mnd. jeg har prøvd det meste ,og er drita lei nå..

legen sa til meg at noen ganger kommer utslettene uten at man finner noen grunner til det.han sa at det er noe barna har til og fra, helt til rundt 1års alderen,så jenter,vi må vel bare smøre oss med tålmodighet.-men jeg er så fortvilet av alt dette..

jeg har i samarbeid med helsesøster funnet ut at vi skal prøve å se om det er noe jeg spiser,så nå har jeg kuttet ut yoghurt for å se på om det blir bedre da..noen barn reagerer når moren spiser for mye melkeprodukter.
hjelper ikke det å kutte ut min daglige dose yoghurt,så for jeg se om det kan være appelsinjuicen da..

men jeg vil annbefale dere å smøre barna med ceridal om de har tørr og plagsom hud,dn for man kjøpt reseptfritt på apotek.

ORIGINAL: mamma til Alina!

Alina har vært plaget av disse fandens utslettene siden hun var 1mnd. jeg har prøvd det meste ,og er drita lei nå..

legen sa til meg at noen ganger kommer utslettene uten at man finner noen grunner til det.han sa at det er noe barna har til og fra, helt til rundt 1års alderen,så jenter,vi må vel bare smøre oss med tålmodighet.-men jeg er så fortvilet av alt dette..

jeg har i samarbeid med helsesøster funnet ut at vi skal prøve å se om det er noe jeg spiser,så nå har jeg kuttet ut yoghurt for å se på om det blir bedre da..noen barn reagerer når moren spiser for mye melkeprodukter.
hjelper ikke det å kutte ut min daglige dose yoghurt,så for jeg se om det kan være appelsinjuicen da..

men jeg vil annbefale dere å smøre barna med ceridal om de har tørr og plagsom hud,dn for man kjøpt reseptfritt på apotek.

Kanskje derfor Filip har vært litt dårlig i magen de siste dagene, ettersom jeg har spist en del melonyoghurt. I tillegg er jeg melkeintolerant, så jeg burde egentlig ikke spise det.

ORIGINAL: Catski

ORIGINAL: mamma til Alina!

Kanskje derfor Filip har vært litt dårlig i magen de siste dagene, ettersom jeg har spist en del melonyoghurt. I tillegg er jeg melkeintolerant, så jeg burde egentlig ikke spise det.

ja det kan godt være at det er en sammenheng med ditt intak av yoghurt. jeg spiste 1-3 yoghurt om dagen,å i tilleg så for man i seg mye melkeprodukter i løpet av en dag. det er verdt å prøve uten,bare for å se om barnet blir bedre etter 1 uke. det skader ikke det!

Back
Topp