Utslett

Citti

Forumet er livet
Marcus har utslett i ansiktet. Er det dette melke-utslettet? Hvordan ser det ut?

Melke utslettet ser ut som masse små hvite prikker..Og hormon-utslettet ser nesten ut som kviser..
D vil forsvinne av seg selv..[;)]

Mathias har også utslett i ansiktet.. men det er verken hormonutslett eller melkeallergi..
han har varmeutslett! den kan jo være det marcus har å da.. røde flammete og litt flekkete på en måte.

De kan få varmeutslett i ansiktet og. Undersøkte nærmere og tror det er det Marcus har/hadde. Det er bedre allerede nå.

er nok hormonutslett,den forsvinner innen 3mnd.hos min forsvant den når han ble ca.6uke...ikke noe å bekymre seg for[;)]

ORIGINAL: guttebaby86

Mathias har også utslett i ansiktet.. men det er verken hormonutslett eller melkeallergi..
han har varmeutslett! den kan jo være det marcus har å da.. røde flammete og litt flekkete på en måte.

Det har min Mathias også, rødflammete og tørre felter. Han har hatt hormonutslett også, men det forsvant ganske fort....

Jeg smører på mm, har hjulpet en del på tørrheten.

Litt morsomt det helsesøster sa om disse hormonutslettene babyene får i ansiktet; at det var et tegn på at vi er blitt fruktbar igjen.
Så nå er det bare å sette igang igjen, for de som måtte ønske det umiddelbart.....[;)]
Og forresten var disse  røde prikker i ansiktet, og ikke de kviseaktige...

ORIGINAL: may b

Det har min Mathias også, rødflammete og tørre felter. Han har hatt hormonutslett også, men det forsvant ganske fort....

så fint navn sønnen din har da!![:D]

ORIGINAL: may b

så fint navn sønnen din har da!![:D]

Takk i like måte!! [:D]

Back
Topp