utslett

Stinoa

Gift med forumet
Alexander e full i røde prikker/utslett på hele magen og ryggen.. de er veldig småe og noen ser ut til å ha litt hvitt i seg..

Noen som vet ka det er?

*Bilde fjernet*

vannkopper?

Aner ikke.. Jesper har også noen prikker på ryggen men ser ut som varmeutslett. Men når det er hvitt på de, så vet jeg jammen ikke. Prøvd å google det? Kanskje ikke så lurt men..

har lagt ved bilde, noen som kan se ut i fra det ka det er?
kan og legge til at han grein i flere timer i natt og i mårres, kan det ha noe med prikkene å gjøre?

har han hatt nå feber da?
her har største snuppa slette med at ho fekk feber et par daga så fikk sånn rødt utslett va te legne no i dag å det vist sæ å vær den 4 barnesykdommen et virus rett å slett...

ORIGINAL: fysio79

begynner ikke den 4.barnesykdommen slik??? feber?? google "den fjerde barnesykdommen" og se om det kan passe.... bare minte meg litt om det....

æ trur kanskje han kan ha fått det for det e akkurat lik dan som snuppa mi har å vi va te legen å fikk påvist det i dag:)

Han har ikkje hatt feber, og dette kom over natten no..
Eg har følt han har vært veldig varm i flere dager, men tempen har ikkje vist feber(no skal det sies eg har bare tatt tempen to ganger) så kan være han har hatt feber tidligere..
Han er VELDIG sutrete og grinete, men spiser normalt

ja kjenne te den akkurat lik dan som snuppa her ha vært det se siste dagan så i ska bli godt å ha bare et sykt barn heim i mårra no for så¨læng ongan e ferber fri å har den 4 barnesykdommen så kan dem i bhg:D

Det ser ut som den 4 barnesykdom utslett..
Ser ikke ut som vannkopper syns jeg

Synes også det ser også ut som 4.barnesykdommen.. De er for små til å være vannkopper [;)]

Back
Topp